Gå til innhold

Har barna deres hatt samme venner lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste sønnen min er venner med en person ganske intenst med inn og ut hos hverandre noen uker og så blir det helt stille. Så får han en ny venn og det samme skjer.

Er det slik for deres barn også eller har de samme venner over tid?

Er det typisk for 6-7åringen med slike vennskapsforhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt og ikke normalt. Men slik er det ikke her. Men så er det nok ikke så mange og velge mellom heller her hvor vi bor. Det er 26 stk i klassen hans, og ca 60 til sammen på hans trinn på skolen, men de bor gansge så spredd fra hverandre, og er for små til og ferdes alene ute.

Min er snart 7 år, han har en kamerat (hvor jeg går mye med mora også) som han har hatt hele livet. De holder sammen hele tiden. Også har an tre fire i klassen som han er med i tillegg. Det er de samme som går igjen.

Skrevet

Gutten vår er veldig sosial av seg, så han kan finne på å ringe til hvem som helst. Virker ikke som han helt tenker på at det går an å ha en venn han er masse med liksom. Jeg tenker jo at det er rart, men han sier at han kan ikke gå til han og han nå...for han har jo vært så mye med de i det siste ;) Så da må han ringe til noen andre!

Så vet ikke heller hva som er normalt...men det er visst i alle fall normalt for han. Bestekompisen kommer vel etter hvert?!?

For så vidt synes jeg jo at det er greit at han har mange å være med. Og det virker som de andre kompisene også er med litt forskjellige i perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...