Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 BF og jeg gikk fra hverandre for et halvt år siden. Har vært litt frem og tilbake, men har vært endel gode perioder. Og endel dårlige. Nå er det en dårlig. fryktelig dårlig. Han slenger så sinnsykt mye dritt til meg. På sms som regel. Skriver at jeg er stygg, aldri har vært bra nok, at jeg er en pudding osv. Idag skulle jeg og mini i selskap, det visste han. da skriver han en sms med "kos deg med sjokoladepudding og boller feita". Han vet jeg har komplekser for kroppen min, og sliter med spiseproblemer i perioder. Så han gjør det bare for å såre. Vet akkurat hva han skal si. Syns det er så dårlig gjort. Jeg er 160 høy og veier 62 kilo, så jeg kunne godt gått ned noen kilo. Men jeg er jo ikke akkurat smellfeit... Begynner å tro på alt han skriver også. Skriver at han er så flott og bra og pen, at han virkelig er drømmemannen. At jeg aldri kommer til å finne noen som er så bra som ham. Og at ingen kommer til å være glad i meg Hva gjør man med sånt? Jeg viser ikke at det går inn på meg, enten ignorerer jeg meld eller svarer blidt, men han vet jo at det sårer. Skikkelig lei meg nå
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Man holder kjeft, og sletter for all del IKKE meldingene. Disse kan du få bruk for i en evt rettsak. Du vet jo aldri hvordan dette vil utvikle seg, hvor ille han vil bli etter hvert. Mannen/ gutten er tydeligvis totalt ute å kjøre rent psykisk.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 hahaha.. du er jo slank:) Det kan jeg si, fordi jeg er like høy og tung som deg;) Din BMI er innenfor normalen, sånn at du vet det:) Jeg hadde bare svart at "ja, du hadde jo lyst på meg en gang i tiden;)". Eller "næææhhh... så søøøøt du er når du er dum;)". Bare noen dumme, fjasete kommentarer, OM jeg hadde svart på dem. Og så hadde jeg kanskje skrevet at jeg har funnet ut at de som bare bruker hjernen mellom beina, og må skryte av seg selv og sitt utseende, er FRYKTELIG lite sjarmerende. Takket ham for at han lærte meg det;)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 tydlige tegn på at han er psykopat da...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Han høres jo helt syk ut du må for all del ikke ta til deg noe av dette, du er jo slank og sikkert en flott jente :-) sier som hun over, ta vare på meldingene, de kan være bevis i en evt. rettsak. Er han en god far ?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Mannfolk er noen drittsekker. Behold alle smsene som du får av ham, som de andre sier kan du få bruk for de i en eventuell rettsak. Du er forresten ikke feit. Du er sikkert en kjempefin jente, ikke la et krek av et "mannfolk" knekke deg.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor tror du han har sånn behov for å rakke ned på deg?? For at han skal føle seg bedre!!! Tror ikke han føler seg så kul som han sier, og siden ingen andre forteller han hvor kjekk han er, så må han gjøre det selv. Han har det nok ikke godt med seg selv, og føler det rettferdig å la det gå ut over deg. Prøv å les meldingene motsatt. Dvs at hans kommentarer om deg egentlig gjelder han selv... Som oftest så betyr slike meldinger at avsender føler seg mindreverdig i forhold til mottaker, men nekter å innrømme det. Jeg er overbevist om at du er en flott og søt jente, og at du vil treffe noen som fortjener deg en dag! Stå på, og ikke la han knekke deg!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Takk jenter. Nå ble jeg nesten litt rørt her Sletter ikke noe nei, og skriver dem opp fortløpende, i tilfelle det skulle skje noe med mobilen min. Han er en god far. Veldig flink med barnet vårt. Så, langt iallefall, vet ikke hvordan det blir når barnet blir større og får egne meninger som er forskjellige fra fars.... Psykopat? Vet ikke. Frykter det litt noen ganger, for det er endel av kjennetegnene som stemmer. Men det er en veldig alvorlig ting å si da. Uff, blir så sliten av dette. Blir jo ikke ferdig med forholdet på en måte. Har bare lyst til å gå videre, ha det fint med barnet mitt. Få en ny kjæreste, men ser ikke for meg at det skjer. For hvem vil vel ha meg som er bare dritt? Blir så påvirket av alt han sier Og tenker at han kjenner meg jo så godt at han må vite hva han snakker om... HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Bare så det er sagt: Din bmi er 23,62 = normal kroppsvekt. Du er ikke feit! Han er SYK!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 Kan jeg spørre hvor gammel ha er/dere??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #11 Skrevet 13. juni 2009 jeg er 26. Han 34. Begge to høyt utdannet med gode jobber. Ikke at det betyr så mye, men tenker litt at da burde han iallefall "vite bedre". HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #12 Skrevet 13. juni 2009 Jeg gjetter på at DU gikk fra han...??!! Og nå prøver han å fortelle seg selv at han har det bedre uten deg... Good luck to him... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå