Hame ble født Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Hei! Jeg har 38 dager igjen til terminen, bor i nærheten av Oslo , veldig lei, og dempa. Jeg bør dra på feire 1-2 uker. Har dere noen anbefaling. Jeg tror vi får ikke lov og fly??så hvor jeg skal?? Tusen takk på forhånd.
icls Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Har hørt at man kan ta fly inntill uke 36 el 38 ja,så det er kanskje ikke så lurt....Hmmm Hva med iallefall å ta noen dager på SPA...en langhelg eller noe,bare kose seg,tenke på hverandre få deilig aromamassasje for gravide med oljer bare nyte alt osv... Kanskje du hadde trengt litt tid til deg få en massasje som frisker deg opp litt også...:-) Hva med å titte på oversikten til venstre her...litt ned på siden står det opplevelsesguide,kanskje det kan være noen tips der. Der skal jeg jammen se.....kanskje jeg finner noe...vi skal jo ha ferie snart..hihi. Lykke til..håper dere finner noe.....er man litt lei,trenger man å bli muntret opp litt....gir deg noen smil jeg :-) :-) :-) :-)
findus1 Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Hei! Er ikke så langt unna selv, men vi har en tulle fra før. Hva med Fjellbacka i Sverige? Utrolig fint sommersted ca 3 timer unna Oslo. Kosterøyene utenfor Strømstad er jo også sommeridyll kort vei unna.... Sverige er jo "litt utland" og har joe en flott kyst . Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå