den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg venter min nr 2 i disse dager, og har nettopp flyttet til Heggedal i Asker. Vi kjenner ikke så mange som bor her ute, har våre venner i Oslo og Bærum etc. Er det noen andre i samme situasjon som kunne tenkes å treffes etterhvert for å trille turer, eller bare være sosoial på dagtid? Er i full jobb til vanlig, så noe må man fylle dagene med når man skal gå hjemme utover høsten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå