★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 er så redd det er alt for lite og at de ikke skal bli ønsket str.. uff alt en skal bekymre seg for:( muligens også to egg som ikke blir med regnet heller så (5) evt.. noen andre som også har "lite" egg men det har gått bra med? syns liksom "alle" har en plass mellom 13-20 egg en plass!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Hei tøysekroppen:O) Ja er det ikke det ene man skal bekymre seg for,så er det det andre. Uansett- 7 egg er et bra antall.Faktisk sier Hausken at +/- 8 egg er å regne som det optimale.For mange egg forringer ofte kvaliteten. Så kvalitet er å foretrekke fremfor kvalitet. Lykke til videre i prosessen !! ) Hilsen
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 hei og tusen takk for svaret!!)) er hos hausken vi også) det var godt å høre...men det største egget var bare 14mm i går...forstår at de bør være 18mm?? går på en dose på 250 på den pennen i tre dager nå..kansje de vokser seg litt større??
Gledermeg=) Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Hei Kvaliteten er det viktigste ja=) Når vi var å sjekka eggene fikk vi vite at vi hadde 10 egg, mens ved uttak var antallet 14.., Jeg har også lest at 7- 10 er det optimale Lykke til hvert fall=)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 næ tøysekroppen du har ikek fo rlite, jeg har ALT for mange, er redd det ødelegger mine sjanser=(((( samt det kjennes på kroppen min og*snufs*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2009 tror du ikke??vet egentlig ikke hva jg tenker mest på om det er antallet eller str... hva mener du kjennes på kroppen din?er du dårlig?? er jo ikke mange dagene igjen til uttak det går vel bra fram til da tror du ikke det har 1 ønsker2??? dette skal gå vår vei vettu;)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 tror str er mye viktigere enn antall...sånn sett... i dag har jeg vært kvalm og fælt uggen,....en dag igjen nå med sprøyte så er det el sprøyta...ser virkelig fram til det, sover ikke pga det er vondt uansett hvordan jeg ligger=( er vondt å sitte vanlig også=( blæh... ja håper dette blir et bra resultat altså, hehehehehe, merker jeg er litt for sliten nå ja..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2009 ja det tror jeg også...sånn sett... har du tatt sprøyter i dag?jeg tar om kvelde jeg... har vært ganske kvalm de to siste dagene og jæ..sulten HELE tiden men alt smaker jo dritt så blir liksom ikke mett...¤#"¤&&%%#"!! når kl skal du ta el sprøyten?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 jeg tar sprøytene kl 7 jeg....el sprøyten skal tas mandag kl 23:30 sjukt seint da...hehehe men men kommer til å gå i ørske hele tirsdagen...så skal jeg møte kl 8 på onsdag=S hihi tiden flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2009 ok jeg tar de kl 23!!! hver dag...sitter jo med stikker på øgene!) skal ta el sprøyten 23 og uttak 11 på fredagen.skulle vel bli 36 timer etterpå tror jeg....
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 13. juni 2009 #11 Skrevet 13. juni 2009 uttak på fredag? hadde ikke du på onsdag?
Alid@ Skrevet 13. juni 2009 #12 Skrevet 13. juni 2009 Høres ut som passe mengde egg tøysekroppen, heller det enn mange med dårlig kvalitet som det alikavel ikke blir noe av!! Selv har jeg litt for mange synes jeg, ønsker ikke å bli så overstimulert og dårlig igjen. Og selv om jeg har hatt feks 11 egg ut så har det ikke blitt så mye av det alikavel. Synes det var veldig variert i størrelse hos meg, men satser på at det er noen flotte egg blandt dem;) Vi skal vist ha uttak samme dag hos Hausken du og jeg, når tid har du fått time? Jeg skal klokken 0900;) Blir bare så spennende:)
Millsie Skrevet 13. juni 2009 #13 Skrevet 13. juni 2009 Ved mitt aller første forsøk fikk jeg ut fire egg, hvorav to ble befruktet og utviklet seg slik man ønsket at de skulle. Resultatet ble en frisk flott gutt som nå er litt over to år. Den gang ante jeg ikke noe om prosessen eller hvor mange egg andre fikk ut og bekymret meg overhodet ikke over det. I ettertid har jeg jo skjønt at det var litt lite, men det gikk jo heldigvis bra! På søskenforsøk (har hatt fire) har jeg fått ut alt fra 6 til 9 egg, og har alltid hatt minst 2 egg som har utviklet seg akkurat som det skulle. (den siste gangen nå satt heldigvis egget endelig, så nå er jeg 5+4 uker på vei. Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2009 jo mente onsdag;) forsto du ikke det?hehehehehe:)))) fredag betyr onsdag det vet jo alle hihihihii:)))))))))))))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2009 alid@ jeg skal ha uttak på onsdag og innsett på fredag...skrev litt feil isted;)) men skal være der kl 11 på onsdagen aner ike om det er samme kl slett for insett??? blir ihvertfall tett flere av oss her;)))) SPENNENDE!!!!)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2009 OI JA DET VAR LITE!! men så gikk det som det gikk:))) og gratulerer med dette forsøket også!!) er du hos hausken du og eller? masse lykke til videre og takk for svaret ditt..det hjalp en nervøs skrott;) skal du på tidlig ul også skrolsy? klem
villevilla Skrevet 13. juni 2009 #17 Skrevet 13. juni 2009 hei hei tøysekroppen Da jeg hadde mitt første IVF forsøk så de først 7 egg på UL, ventet to dager å da så de 8 egg. Når jeg kom til uthentingsdagen hentet de ut 16 egg.. Å de ble like overasket som jeg, for jeg som dem trodde de skulle hente ut de 8 eggene. Altså dobbelt så mange, å sommeren 08 fikk vi en nydelig liten gutt:) Håper det går like bra med deg! Lykke til
Alid@ Skrevet 13. juni 2009 #18 Skrevet 13. juni 2009 Tror ikke klokkeslett trenger bli det samme på fredagen, kommer bare ann på når det passer for dem og evt dere!! Dersom dert blir litt egg på meg skal dem følge med utviklingen av dem i 5 dager til det er blitt blastocyste så da blir det ikke innsett på oss før mandag;) Men er det lite igjen evt så blir det innsett tidligere;) Blir mange dager på oss å være her, men får bare finne på koselige ting å gjøre som i dag da var vi på kino:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 13. juni 2009 prusti:) jøss det var nok en positiv overraskelse tenker jeg!!) så jeg kan faktisk verpe flere egg fram mot uttak fremdeles?? forsto det sånn at det mest sannsynlig ikke ville skje.. men alt kan skje tydeligvis:))) begynt på søsken forsøk nå da?
villevilla Skrevet 13. juni 2009 #20 Skrevet 13. juni 2009 Ja jeg ble jo veldig glad for det og tenkte at YESS så hvis det ikke går denne gang så har jeg jo MAAAANGE egg på frys.. Men som jeg sa tidligere så ble bare 3 befrukta..:S så det var en liten nedtur igjen da.. Men har jo fått en nydelig sønn fra ett av egga håper det siste også er et GULLegg det virket som hun damen å forsåvidt de andre som var der ikke helt kunne tro at der var så mange. Hun sa mens hun holdt på me uttaket "jeg støvsuger heile greia jeg, tar alt jeg finner her" he he
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 15. juni 2009 #21 Skrevet 15. juni 2009 Jeg hadde 5 egg på begge mine forsøk og som kjent så klaffet det på andre forsøket. Jeg også var supernervøs for at det ikke skulle holde, men som legen sa så er det kvalitet og ikke kvantitet som teller! Var bedre å få 5 egg som hadde god kvalitet enn å få 10 som var sånn middels :-) Forsøk 2 var det mange flere eggposer, men det var kun 5 som var modne nok...
Millsie Skrevet 15. juni 2009 #22 Skrevet 15. juni 2009 takk for lykkeøsnkninger jeg er på aleris. skal på tidlig UL neste om en og en halv uke - det blir veldig spennende. er mye mer nervøs nå enn jeg var med førstemann! forresten er det riktig som flere sier her - at kvaliteten på eggene (prosentvis) generelt sett er bedre ved få egg enn ved mange egg. så du skal ikke bekymre deg før du må!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå