Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Ammet dere på begge puppene til hvert måltid, eller ammet dere på bare en pupp(da ennenhver pupp annenhver gang) til hvert måltid for babyen? Sånn til vanlig i hvertfall, er vel gjerne unntak for de fleste av oss. Bare lurer på hva som er mest vanlig :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Det kom an på om ungen ville ha mer etter en pupp:) Jeg tenkte litt på det der med begge puppene i starten, men etterhvert ble det litt hipp som happ hvilken pupp som ble slengt frem;)
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 I begynnelsen ammet jeg annen hver pupp, men etter hvert ble han ikke mett etter en pupp, og da gikk jeg over til å amme fra begge ved hver måltid
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Ammet på en side om gangen i ca 6 måneder. Etter det tok vi vel begge sider noen måneder...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 jeg ville ta begge på et måltid. men hun sovnet med en gang hun fikk den første så var litt vanskelig det der... og det gjorde at jeg mistet litt melk eller produksjonen gikk ned! så da var det pumping og styr, ellers hadde jeg sittet der hele dagen, det var et par sug og så sovnet hun
blond Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Begge pupper til alle måltider. Da han begynte med fast føde trappet vi ned til bare en side hver gang. Litt styr å holde orden på hvilken side sin tur det var, men men..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Ammet på annenhver pupp. Da hun ble ca 3 mnd gikk jeg over til å amme fra begge etter tilsnakk fra helsesøster. Hehe
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Annenhver hele veien med alle 3. Noen få ganger på begge. Er en som tydeligvis overproduserer melk, så de var stappmette før jeg i det hele tatt hadde tømt det ene. Slet mye med lekkasje første 3-4 mnd'ene med alle pga dette.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Ammet fra en i begynnelsen. Merket økedøgn ved at jeg måtte amme fra begge. Etterhvert når han begynte å spise mer fast føde og produksjonen gikk ned måtte jeg amme fra begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå