Gå til innhold

Spm ang vogn! Hvilken skal jeg velge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

må ha en vogn der jeg enkelt kan bære vognbagen opp i 4 egt(haha,ja vi bor i 4 egt uten heis! BLÆ! får ikke solgt)

HÅPER PÅ SVAR;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke skal bære vognen med deg opp har den ikke så stor betyndning hvilket merke denne er, men jeg ville valgt å ha en mykbag i vognen.

Skrevet

Er veldig mange vogner du kan bære med deg bagen på, både av kombivogner og sportsvogner med egen bag du kan kjøpe til utenom.

Har du noen flere kriterier til valg så er det kanskje enklere å komme med en anbafeling for folk også :-)

Vi skal ha en Emmaljunga Nitro City denne gangen, og kjøper Citybag til, denne bagen er med håndtak (fra 09 modellene av) og dermed lett å bære med seg, men likevel like romslig som en vanlig duobag. Vognen vi har valgt er derimot ikke drømmevognen til alle andre nødvendigvis. Den vil f.eks ikke vøre noe god for de som går mye turer i løs slaps og nør og på humpete skogsveier, men veldig god til de som går mest på asfalt, på kjøpesentere, mye inn og ut av bil, trenger å bære hele vognen med seg (veldig lett av vekt) osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...