Gledermeg=) Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 I dag ringte bioingenøren for å fortelle at 6 av mine egg var befruktet=) Så da tenker jeg resten blir til frys, så på mandag blir det innsetting av egg.. Juhooooh:)
Pia76.. Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....Gratulere så masse ja. Det e jo toppers. Skal du sette inn 1 eller 2?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 å heldiggriiiisen!!!)))) det er jo super flott da!!! det er jo da under halvparten av antall egg du hadde da..hmmm..og jeg har bare 7 hvorav to mest sannsynlig ikke har livets rett...5...uff...er litt bekymret for at jeg har for lite egg å ta av:(( men sååå utrolig bra for deg da!!skal du sette inn ett eller to?:)men på mandag..er det ikke etter to dager de pleier å sette tilbake?det blir jo 4..deler de seg masse da? fremdeles ny og nysgjerrig i dette gamet;))
Gledermeg=) Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg er veeeldig letta nå ja=) Jeg skulle ønske de kunne sette inn to egg, men min mann er dessverre ikke like ivrig som meg i det valget=( og sykepleieren sa at pg.a min alder (25) mente hun vi hadde god tid,, og ville anbefale et egg i første omgang Sykepleieren sa også at de pledde å sette inn på dag 2 eller 3,, så i mitt tilfelle blir det vel på dag 3. Hadde uttak på fredag.. Eller telles fredag som dag 1 kanskje (?) Det er nok siden det er helg jeg drøyer med en dag. Det går helt sikkert fint med deg "tøysekroppen", jeg ser det er ganske individuelt hvordan resultatet blir forhold til uttak av eggene=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 forstår godt at du er lettet nå ja!!!)kan jo nesten ikke bli bedre enn det der... vet ikke helt hvordan de teller de dagene jeg..sikkert sånn at mandag blir dag 3...mest sannsynlig... gratulerer med fantastisk resultat så langt!!)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 hei hei!!! hvordan gikk det med deg idag?? ruger for harde livet du nå)gikk det fint å sette tilbake? klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Overlevde alle eggen over helgen? Hos meg ble 2 egg tatt vekk dagen etter befruktning. Men satt da fortsatt igjen med 7 så var godt fornøyd med det:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå