Gå til innhold

Falsk positivt svar med Pergotime??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å få falsk pos.test ved bruk av Pergo?

Jeg er en dag over ikm og testet i dag svak positiv på en quick respons test.Men har sterke menssmerter og venter på mensen.Synes jeg har hørt at pergo kan lure oss litt i begynnelsen før mensen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det stemmer at Pergo kan lure oss litt,i henhold til bivirkningene fra pillene, men den lurer nok ikke graviditetstesten:)

Mange opplever å bli lurt av pergo med tegn på graviditet, men det er da før de tester, og har så sant jeg har opplevd selv eller hørt av andre ingen ting med testen å gjøre.Positiv test slår ikke ut om mann opplever lignende bivirkeninger på Pergo som å være gravid:)

Mange som opplever sterke mensensmerter og kanskje en liten svak blødning (akkurat som om de skal få mensen lik tidligere mnd...) selv om de er gravide. Og eneste som kan svare på det er testene - takk og lov for de:)

Så jeg må nok bare få gratulerer deg så veldig masse, som jeg er helt sikker på at skal bli mamma:):):o)

PS! Ring legen på mandag, ta en blodprøve, om du føler deg veldig usikker og ønsker å få ro i sjela.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...