Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Eller er det slik som ved full narkose at man man utsette oprasjon fordi man har blitt forkjølet????? Er vel annerledes når det er en baby som skal ut ...
Gjest Tale30 Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Siden det ikke er narkose, er det ikke så farlig med en forkjølelse så vidt jeg har forstått. Det er mer problematisk hvis det er feber og nedsatt allmentilstand, men de finner jo en løsning når barnet skal ut
Fire småtroll Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Jeg hadde lungebetennelse, var allerede innlagt på intravenøs antibiotika, var tungpustet og hostet så veggene ristet, og så gikk vannet... Hadde jo ikke noe valg, ungen var stor og bekkenet mitt smalt, ungen måtte ut med snitt, og det gikk helt greit det Anestesilegen er ikke så glad for tungpustede pasienter i bedøvelse, men en forkjølelse er ikke noe stort problem ved en spinalbedøvelse. Har du feber og nedsatt allmenntilstand kan det hende de utsetter snittet et par dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå