Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 utlendningiske man her i landet ? fra hvilket land kom de fra ? opplevde dere foskjellen ?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jo da.........en somaler.......fantastisk :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 ja en polakk, en tamiler og en tyrker. ingen av dem var noe å samle på, men tyrkeren var min første og vi hadde bare sex to ganger. men jeg tror han egentlig var ganske bra, sånn omstendighetene tatt i betrakning. polakken var værst, han funket ikke... hehe
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Norsk, finsk, engelsk og nigeriansk. Ingen forskjell what so ever...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Norsk, amerikansk, engelsk og fransk. Engelskmannen er og blir best:) Han er en fantastisk elsker og tilfredsstiller meg minst 100%.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Tyrker og Engelskmann. Hadde sex med en tyrker etpar ganger! Ikke no utenom det vanlige nei! Men må nok si meg enig med hun over ang briter da Mye bra sex med han! Han er nå min kjæreste og far til barnet mitt
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 tamiler, han var omskjært da. Var helt normal strl. liksom. El kanskje litt tykkere...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Cubaner og mexicaner bl. annet. Cubaneren var en drøm, fantastisk på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 australiere, kanadier, svensk - alle bra
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 har hatt sex med en tyrker... i forhold til de norske mennene jeg har vært med må jeg si tyrkeren var mer.. oppfinnsom, og han gjorde alt rundt sexen mer inntenst, bare det at han kysset meg føltes mer inntenst enn hos de norske jeg har vært med..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Har pult menn fra de fleste europeiske land ihvertfall. Hver gang det kommer en håndverker til oss, passer jeg på å kun være iført en gjennomsiktig badekåpe uten noe under. Det fører som regel til et heftig samleie etter at jobben er gjort.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Dansk, svensk, tyrkisk og nederlansk. Hollenderen var virkelig i en klasse for seg selv..... ;-)))))
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 En somaler???!!! Virkelig?? ÆSJ!!! De er jo de ekleste av alle raser. Andre afrikanere kaller de Afrikas polakker... hehe...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 Har faktisk kun hatt sex med nordmenn i Norge. Jeg bodde en periode i Spania, da prøvde jeg litt av hvert av europeiske folkeslag. Må si at Tyskeren og Spanjolen utmerket seg mer enn de andre. (Irland, England, Belgia, Italia, Frankrike) Men er det noe jeg aldri glemmer så er det min svenske sommerflørt som jeg møtte I Ayia Napa for mange år siden. Han var sinnsykt god i senga.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #15 Skrevet 29. april 2010 Slenger meg på kommentaren om hollendere.. Hihi. Helt fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #16 Skrevet 15. mai 2010 En italiener... men det var langt unna de mytene jeg har hørt om italienske menn. Merket ingen forskjell fra nordmenn egentlig
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #17 Skrevet 25. juni 2010 En greker og en kroat (svensk kroat, riktig nok;). Ok begge to, kroaten var veldig kåt og intens, hele tida. Veltrent, sterk- også der nede, føtes det ut som. Grekeren var ok han og, jeg var veldig klar da, men antakelig fordi jeg ikke hadde fått meg noe på lange tider- kom som ei kule- på stranda, faktisk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå