Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 noen som har sammeproblemet, jge får vondt når vi har sex. sepsialt viss han ligger oppå. det kan av og til være så vondt at jeg ikke klarer mer. er gravid nå og har en liten på 17 månder. det var etter at jeg ble gavid med to det er vondt. noen som vet hva dette er? hatt samme problem?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 minnes vi gikk over til doggy ganske fort... å ha noen presse på magen når det er en liten inni der var ikke behagelig... er det magen eller skjeden som er vond?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg får ofte vondt i magen når vi har sex, spesielt når jeg sitter oppå, men ved andre stillinger også, det starter med stikking i magen på høyre side, pleier å stoppe eller bytte stilling når det starter. Har foranliggende morkake om det har noe å si. Noen som veit hva det kan være? Kan det være farlig?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 hi her. det gjør vondt inne i skjeden. begynner ikke å blø det er bare vondt nå penis kommer inn. altså et stykke inni. jeg har ikke noe forranliggende morkake så det kan ikke være det.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Antagelig er det vondt fordi dere blir dytta i livmortappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå