Gå til innhold

Spørsmål til dere litt mer erfarne IVF'ere:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Jeg har nå tatt ut og satt inn for første gang,og da har jeg et spørsmål:-)

Hvor lenge føler man seg stinn,støl og oppblåst i magen etter uttak og innsett? Hadde uttak onsdag 10.juni og innsett fredag 12.juni, når kan jeg begynne å håpe på at det gir seg? ;-)

Veldi glad for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest lille fiol
Skrevet

Hei

Kommer akkurat fra klinikken og stilte det samme spòrsmàlet og de sa fra en til to uker, men som alt annet idette gamet sà er alt sà utrolig individuelt. Men de har "rota" ganske mye med eggestokkene vàre sà vi blir ganske òmme, oppblàste, vondt i magen etc. Jeg hadde uttak pà torsdag og var helt gàen samme dag og i gàr, men er mye bedre i dag. Jeg tok en del smertestillende samme dag som uttak og dagen etter uttak for à roe det hele litt ned og i dag sà fòler jeg meg bedre.

Masse lykke til til deg og skal vi ikke hàpe pà at det fester seg godt for oss begge:)

Skrevet

Oi! Har du nettopp vært å satt inn? Så alt bra ut?

Krysser alt jeg har for oss begge:-)

Jeg var også helt gåen uttaks-dagen og sov i nesten ett døgn etterpå,men har hatt litt vondt etterpå også.. Men hva gjør man ikke for å få det gullet man ønsker seg?:-)

Masse lykke til deg også!

Ps.Takk for svar:-P

Gjest lille fiol
Skrevet

Ja rett fra klinikken og alt sà bra ut. Eggene de satte inn var 4 delte og hadde fine runde kanter sà jeg er fornòyd:)

Nà venter jeg pà mannen min som lager deilig mat som vi skal spise fòr vi tar oss en liten tur i ut i solskinnet, Det har nemlig regna i strekk siden vi kom til Danmark! Da ruger vi i takt, ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...