dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 De holder jo stengt i sommer,så vi kommer ikke igang før i midten av August. Gleder meg faktisk litt,selv om det er veldig skummelt...
Andrea75 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal til samtale i august på riksen...tar sikkert litt tid før vi kommer i gang.. Men, jeg håper ikke det blir altfor lenge..... Gleder meg til å komme i gang - etter nesten 4 års prøving på vanlig måte.. ;o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg tror vi startet opp neste syklus etter samtalen,så tok ikke lang tid. Spennende da!!Lykke til!
Andrea75 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Å, det hadde vært fint om ikke det tar så lang tid før man kommer i gang... Jeg prøver å innstille meg på at det kommer til å ta laaang tid - men håper at vi kommer raskt i gang.. Får man resepter på den samtalen,eller?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Nå husker jeg ikke helt,men tror jeg ringte inn når mensen kom,så sende de resepter også startet jeg på medisiner litt senere.Spørr noen andre her inne...er 1,5 år siden så jeg husker ikke.. Husker bare at det ikke tok så veldig lang tid;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå