Gå til innhold

Leketreff for BIM 2007-gjengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å ha et forsommer-leketreff snart? Tenkte det kunne vært hyggelig å møtes ute sted om være tillater det, Frognerparken eller Ekeberg kanskje?

Vi kan som vanlig på lørdager :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er klare for leketreff!!

Vi kan lørdag 20 og lørdag 27 juni :-)

Skrevet

Kult! :-)

Skal vi satse på 20. juni i første omgang? Vi kan se an været, regner det så kan vi jo dra på et lekeland?

Skrevet

Vi blir gjerne med neste lørdag!

Må bare ta et lite forbehold for svigermor kommer kanskje innover, vi skal være heiagjeng for gubben som skal sykle Eidsvoll-Oslo på Styrkeprøven, men jeg vet ikke når hun kommer enda.

Vi blir gjerne med både på Ekeberg eller Frognerparken, Lekeland er jo et godt alternativ hvis det skulle være dårlig vær.

Skrevet

Hei.

Jeg skal på sommerfest med barselgruppa på fredag. Så forutsatt at det ikke blir for sent og for mye vin så stiller vi opp.

Ute/inne spiller ingen rolle,,Moro at du tok initiativet og håper vi ses på lørdag.

Skrevet

Hei

Vi kan begge lørdagene, men hvis det blir nå på lørdag kan vi fra ca 11.30 til 14.30. Dag Thomas er hjemme, skal løpe nordmarka maraton og det går fra Sognsvann kl 11 og er erdig ca kl 15

Skrevet

Yr.no sier regn regn regn, så det er kanskje litt ambisiøst med picnic i parken :-/

Hva med Gigagøy fra 10:30/11:00-tiden?

Skrevet

Vi er med på Gigagøy! Med svigermorforbehold:)

Skrevet

Å det var dumt......

Jeg skal på sommerfest med jobben på fredag. Ellers så skal vi hele fam. på "svensk" midtsommerfest hos venner på lørdag i 13-14 tiden. Der blir det full rulle med barn på dagen og full rulle for oss voksne på kvelden...Så tror formiddagstimene på lørdag blir litt hellige for meg :-)

Vi har ingen planer neste lørdag 27, dersom det er flere det ikke passer for denne lørdagen eller kanskje noen har lyst å leke mer!! :-)

Skrevet

Snufs...vi kan mest sannsynlig ikke komme :-(

Mamma har fått en kreftdiagnose og kommer inn på besøk en tur før operasjon neste uke, så må nok prioritere henne litt.

Men neste lørdag er vi med om andre også har lyst da også :-)

Skrevet

Neste lørdag passer bedre for oss også.

Vi slenger oss heller med der om vi kan flytte til den helgen.

Skrevet

Vi kan godt ta det neste lørdag for min del. Men om noen vil denne lørdagen også, så skrik ut ;-)

Skrevet

Svigermor kom i kveld så for min del passer det også bedre neste lørdag:)

Skrevet

Her har dattern over 40 i feber nå, så vi blir også gjerne med neste lørdag stedet!

Skrevet

Da sier foreløpig yr.no at det skal bli pent vær på lørdag, så jeg foreslår en tur på Ekeberg så ungene kan løpe litt og vi kan sitte på et teppe og spise lunsj :-) Det blir fort mye folk der, så det kan lønne seg å være litt tidlig ute. Kanskje 11:00-tiden?

Eller andre forslag?

Skrevet

Vi er gjerne med en tur til Ekeberg :-)

Skrevet

Åhh, jeg glemmer jo å sjekke denne siden.

Ekeberg den 27. tror jeg passer for oss også. Hadde vært moro å se dere igjen. Er imidlertid litt av en pyse når det gjelder å kjøre gjennom byen, så må se om jeg kan få overtalt gubben til å være med. Håper det er OK. Han må jobbe overtid hele uka, så på lørdag må han bare stille opp :).Flere som har med mannfolkene?

Skrevet

Gubben blir nok ikke med her, men du må gjerne ta med din om du ikke vil kjøre alene. Men det er ganske enkelt å kjøre til Ekeberg, du drar ikke innom byen i det hele tatt og kjører motorveien så og si hele veien. Kan ikke ta feil :-) Lett å parkere er det også. Hyggelig om flest mulig blir med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...