Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Noen som har lyst til å ha et forsommer-leketreff snart? Tenkte det kunne vært hyggelig å møtes ute sted om være tillater det, Frognerparken eller Ekeberg kanskje? Vi kan som vanlig på lørdager :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Vi er klare for leketreff!! Vi kan lørdag 20 og lørdag 27 juni :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 Kult! :-) Skal vi satse på 20. juni i første omgang? Vi kan se an været, regner det så kan vi jo dra på et lekeland?
Bellen^2 Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Vi blir gjerne med neste lørdag! Må bare ta et lite forbehold for svigermor kommer kanskje innover, vi skal være heiagjeng for gubben som skal sykle Eidsvoll-Oslo på Styrkeprøven, men jeg vet ikke når hun kommer enda. Vi blir gjerne med både på Ekeberg eller Frognerparken, Lekeland er jo et godt alternativ hvis det skulle være dårlig vær.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Hei. Jeg skal på sommerfest med barselgruppa på fredag. Så forutsatt at det ikke blir for sent og for mye vin så stiller vi opp. Ute/inne spiller ingen rolle,,Moro at du tok initiativet og håper vi ses på lørdag.
Endelig ny spire i magen Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Hei Vi kan begge lørdagene, men hvis det blir nå på lørdag kan vi fra ca 11.30 til 14.30. Dag Thomas er hjemme, skal løpe nordmarka maraton og det går fra Sognsvann kl 11 og er erdig ca kl 15
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2009 Yr.no sier regn regn regn, så det er kanskje litt ambisiøst med picnic i parken :-/ Hva med Gigagøy fra 10:30/11:00-tiden?
Bellen^2 Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Vi er med på Gigagøy! Med svigermorforbehold:)
Solstråle72 Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Å det var dumt...... Jeg skal på sommerfest med jobben på fredag. Ellers så skal vi hele fam. på "svensk" midtsommerfest hos venner på lørdag i 13-14 tiden. Der blir det full rulle med barn på dagen og full rulle for oss voksne på kvelden...Så tror formiddagstimene på lørdag blir litt hellige for meg :-) Vi har ingen planer neste lørdag 27, dersom det er flere det ikke passer for denne lørdagen eller kanskje noen har lyst å leke mer!! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Snufs...vi kan mest sannsynlig ikke komme :-( Mamma har fått en kreftdiagnose og kommer inn på besøk en tur før operasjon neste uke, så må nok prioritere henne litt. Men neste lørdag er vi med om andre også har lyst da også :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Neste lørdag passer bedre for oss også. Vi slenger oss heller med der om vi kan flytte til den helgen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2009 Vi kan godt ta det neste lørdag for min del. Men om noen vil denne lørdagen også, så skrik ut ;-)
Bellen^2 Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 Svigermor kom i kveld så for min del passer det også bedre neste lørdag:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 19. juni 2009 #14 Skrevet 19. juni 2009 Her har dattern over 40 i feber nå, så vi blir også gjerne med neste lørdag stedet!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. juni 2009 Da sier foreløpig yr.no at det skal bli pent vær på lørdag, så jeg foreslår en tur på Ekeberg så ungene kan løpe litt og vi kan sitte på et teppe og spise lunsj :-) Det blir fort mye folk der, så det kan lønne seg å være litt tidlig ute. Kanskje 11:00-tiden? Eller andre forslag?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. juni 2009 #16 Skrevet 22. juni 2009 Vi er gjerne med en tur til Ekeberg :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 22. juni 2009 #17 Skrevet 22. juni 2009 Åhh, jeg glemmer jo å sjekke denne siden. Ekeberg den 27. tror jeg passer for oss også. Hadde vært moro å se dere igjen. Er imidlertid litt av en pyse når det gjelder å kjøre gjennom byen, så må se om jeg kan få overtalt gubben til å være med. Håper det er OK. Han må jobbe overtid hele uka, så på lørdag må han bare stille opp .Flere som har med mannfolkene?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #18 Skrevet 22. juni 2009 Gubben blir nok ikke med her, men du må gjerne ta med din om du ikke vil kjøre alene. Men det er ganske enkelt å kjøre til Ekeberg, du drar ikke innom byen i det hele tatt og kjører motorveien så og si hele veien. Kan ikke ta feil :-) Lett å parkere er det også. Hyggelig om flest mulig blir med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå