Gjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Var faktisk på legevakten i dag, for jeg hadde blodtrykksfall og besvimte, fikk veldig vondt i magen og skjelven. Visste at jeg var gravid, så jeg dro. Ble sendt på min første ul. Trodde jeg var ca 4 uker på vei, men har visst virkelig regnet feil, for der mente de at jeg var 7 uker på vei. Med TO!! Jeg ble litt småhysterisk... men det skal vel gå det også. Så lenge alt går bra. De fant ikke noe galt med hverken meg eller de to. Hjelp...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 gratulerer som blivende tvilling mamma.tror de fleste får et lite sjokk når de får vite at det er 2 inni magen.men det blir snudd til glede,bare man får vent seg til tanken.ønsker deg lykke til i svangerskapet.
1+2=3jenter Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Velkommen inn hit, gratulerer og lykke til med svangerskapet:-) Ta livet med ro, det er tungt å gå med to i magen:-) Og nyt dagene før det braker løs!! Er slitsomt med tvillinger, men likevel helt fantastisk!!! Mannen min og jeg satt på terrassen i fjor vår rett etter vi hadde fått greie på at vi venta 2 små. Han brøt plutselig ut i en litt småhysterisk latter, pekte på meg og sa "det sitter 3 stykker i den stolen nå".... Var en liten utavdegsjælopplevelse de første dagene, men da sjokket la seg så syntes vi jo at det var et stort mirakel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå