★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 hei jenter!! idag var jeg på ny ul for å sjekke eggene mine.. ikke vokst så veldig mye på to dager men fortsetter med stor dose fram til søndag så er det el sprøten på mandag og uttak på onsdag:) eeendelig!! det største egget av 7 var 14 mm foreløpig så håper vi de vokser litt til i helgen;) slimhinnen i livmoren var forøvrig heeelt perfekt;) så det er da noe å klamre seg fast i...nå er jeg bare klar for å bli ferdig og satser på positivt resultat!))))
Gledermeg=) Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Så gøy da=) Det nermer seg da. Lykke til og husk å oppdatere=) klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 ja ett muse skritt videre på veien;) hehe.. neste oppdatering blir på onsdag....gleder meg til den biten er overstått! er spent på hva bioingenøren sier til dere idag...så oppdater du også) klem
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Masse lykke til! En ting jeg vil fortelle deg. Jeg skulle egentlig slutte på cyclogest nå, men jeg synes det var litt tidlig. Jeg ringte klinikken og snakket med Camilla. Hun skulle snakke med Jorunn og ringe meg opp igjen. Etter en liten stund ringte Jorunn. Det var ikke noe problem å gå på cyclogest fram til uke 12, men etter det var det ingen vits mer. Ville bare at du skulle ha det i bakhode til den dagen du står med positiv test og det håper jeg du gjør rundt den 2 juli. Krysser alt jeg har for deg.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2009 nattlys og spiren:)) heisan..ja jeg har også fått det og skal gå på det til jeg er 12 uker mener det var det jeg fikk beskjed om...kan jo ikke skade heller?? takk for at du krysser alt;) 2juli ja...hmmm..ikke tekt ovet når jeg kan teste men er det to uker etter uttak eller insett?? camilla er så koselig:))) heter jeg også hehehe;)
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Bra at du får cyclogest til uke 12. Jeg hadde uttak onsdag og innsetting fredag. Jeg testet torsdag (dag 13). Jeg var da 4+1. Derfor tror jeg at du skal teste 2 juli og dersom du er gravid, så har du termin sånn ca 10 mars. Jeg bruker denne terminkalkulatoren: http://barnemix.no/gravid/kalkulator.php Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå