signe maten Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Vel, teknisk sett har vi ikke kjøpt hus, men vi har sørga for at vi får lån. Så, så fort vi får i orden en kjøpskontrakt banken kan få, DA har vi kjøpt oss hus. Da blir vi huseiere istede for leiere. Da er vi skikkelig voksne og har masse ansvar Kjente skikkelig alvoret når vi var i banken idag.. hehe.. Var heldigvis ikke noe problem for oss å få lån selv om jeg går på skole og teknisk sett ikke har inntekt, bekymra meg litt for det! Men det gikk fint med mannens lønn og litt egenkapital. Så i morgen starter vi med å måle opp så vi kan regne ut hvilke kostnader det vil bli å pusse opp så vi kan se hva vi begynner med å hva vi venter med til seinere... Gleder meg skikkelig
signe maten Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Takk for det.. Hehe.. Selv om det er mange fordeler med å leie så er det jo deilig å betale på sitt eget hus også. Men må si jeg liker at det går en fyr ute å maler huset "mitt" her jeg leier Nå må vi jo gjøre sånne ting selv, og vaske det utvendig. Og klippe plen. Og måke. Oj, det er godt jeg har en mann som duger til det
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 jo, men nå får dere jo noe som er deres.. Dere kan gjøre mer som dere vil, og betaler i bunn og grunn inn til dere selv.. Kunne ønske jeg hadde råd til å eie.. men må nok se langt etter det forleby.. Ikke mye sparing som alenemor på OS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå