Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hva ville dere studere, sykepleie eller forskolelære?
Leeloo76 Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Hvis du er alene; definitivt førskolelærer, vil tro det er lettere å få dagen til å gå opp da ettersom sykepleiere ofte jobber senvakter og helger. Har du en BF som stiller opp og er villig til å organisere samvær rundt dine vakter kan det jo gå bra å jobbe som sykepleier, så hvis det er den store drømmen er det bare å sette i gang. Er det hipp som happ ville jeg gått for førskolelærer uansett.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Jeg studerer førskolelærer og skal i august starte på mitt siste år. Valgte yrket, fordi jeg liker å være med barn + at det ikke er turnus jobbing og helger
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 jeg ville valgt førskolelærer pga at det er dagjobbing men jeg ville aldri i verden blitt sykepleier heller
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 vet dere hvor mye en forskolelærer har i årslønn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå