meg83 Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Heisann! Så på lista i en annen tråd at vi skal ha forsøk omtrent samtidig, at begge holder til på Haukeland, har hatt ett forsøk før og er omtrent like gamle =) Fikk lyst til å høre hvor i prosessen du er og hvordan ting går for dere..? Hvis du har lyst til å svare
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 ikke for at jeg tror det er meg du sikter til...men kunne kanskje minne litt om mitt nick....??kan ikke huske å ha sett det nicket her men jeg får ikke alltid med meg alt hehehehe... håper du finer den du leter etter ihvertfall;))
meg83 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Heisann! Jeg fant nicket på lista over behandlingssted.. Men jeg kan godt snakke med deg også ;D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 hehehe:)) kan snakke med eg jeg også) vi var jo på haukeland tråden "sammen" men jeg har som sagt flyttet meg til hausken..vet ikke om du har lest det men er ihverfall godt igang og har uttak på onsdag og innsett på fredag:))) du da?hvor langt er du kommet nå?:)formen fin?har fått så ømme brystvorter jeg?? er det en biv.fra sprøytene eller er det "mine egne"pms sympt.om kommer til overflaten mon tro......?
meg83 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 Klart jeg husker deg =) Ser du er i full gang -fantastisk da!! Har gått skikkelig fort! Spennende tider!! Er dere fortsatt i kø på Haukeland? Vært på forsamtale der? Hva har de sagt om når dere evt. kan få forsøk der? Jeg skal begynne på medisiner i september, og så forsøk i månedsskiftet oktober/november. Kunne ha fått litt før, men vi er dessverre bortreist en periode akkurat da..typisk =/ Gleder oss i hvert fall veldig!! Surfer på nettet etter babyutstyr, hihi Hvilke medisiner bruker du, og hvilke bivirkninger har du evt.? Hehe, jeg kan dessverre ikke spå om brystvortene dine ;P Kan vel være mye rart det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå