Gå til innhold

Hva er din yndlingssang akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører på Når hele himmelen faller ned, Anne Grete Preus nesten hele dagen nå:P Av alle ting:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm..

Må være noe av LP...

Liker veldig godt LP,jay z ,P.Mc.C sangen.. elementene passer så bra sammen.

Ellers må det være Bowie, Young eller noe lignende

Skrevet

Oj, elsker den sangen :) Jeg liker også å synge den sangen, synes det er lett. Elsker også, Jeg er en by (med hundrevis av gater) og et par andre rolige på den plata ;)))

Skrevet

Grace av Jeff Buckley.

Og så har jeg fått skikkelig sansen for The girl and the robot med Røyksopp og Robin.

Skrevet

ååå...den "Når hele himmelen faller ned" var nydelig! Har aldri hørt den før jeg. Kommer til å spille den mere:)

Jeg hører mye på Josefine - Perfect...

Skrevet

jeg syns den er så skjønn den sangen ja.. Synger den for lillemor hver kveld:P Stakar hun skjønner aldri hvor jeg liksom ser all den snøen:P

Skrevet

åå elsker Grace.. Endelig noen som setter pris på den Rette versjonen..

Skrevet

Ja, den er nydelig! En låt som er glad og trist på samme tid=) Men er det noen som har covret den ? Hvem?

Skrevet

sprøsmålet er vel hvem som ikke har covret den..

Men covrene er da heldigvis ikke så fine (hrrm.. Manick sin Umberella.. Riahnna.. når noen synger sangen din bedre enn deg bør man revurdere litt..)

Skrevet

Ingen soldat av Lars winnerback/Wannerback er nydelig! Liker også røyksopp som litt mer party.

Evig all-time-lov er Muse med Unintended!

Skrevet

Estland sitt bidrag til MGP :o)

Skrevet

Bat For Lashes: What's A Girl To Do........ :)

Skrevet

somewhere over the rainbow med israel kamakawiwo´ole

nydelig sang...hawaii versonen.. :D

Skrevet

Free Fallin` med John Mayer

Skrevet

PLacebo sin versjon av Kate Bush-sangen "Running up that hill". Den er heilt fantastisk deilig. Men den må høyrast med bra volum og nok bass, bassen gjer nesten heile sangen, på same måte som i "Seven nation army" med White Stripes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...