Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Ble opperert for noen uker siden. Der de har åpnet meg har jeg plutselig blitt kjempehoven og det virket som det er en væskeannsamling?? Kommer dette av da?
De tre gull Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Infeksjon?? Ødemer?? Ville ha kontaktet lege..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Ikke rødt,ikke varmt,ikke feber? Men hva kommer ødemer av? Kan det komme av at jeg kanskje ikke har vært forsiktig NOK? Og går det tilbake av seg selv eller må det "tappes"??
gerd Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Hva menes med kjempehoven? Hvor mange cm... hva slags operasjon? Farge? Smerte? Puss? osv..... Kan være en lokal blødning? Infeksjon? Brokk?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2009 Operert i ryggen. Ca 5 cm snitt (prolaps) Fin farge,ingen smerte i selve huden,men øm innvendig,ingen puss. Ganske hovent. Buler ut igjennom genseren. "bløtt" og ta på. Mannen mener det ser ut som en pløse liksom Ringte legevakt og fikk beskjed om at det ikke var noe farlig siden det ikke er rødt og varmt.Men stoler ikke på dem...lang historie. Men er det uvanlig at mann blit hoven eller får væskeannsamling på den måten og hva kommer det av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå