Ronja&Odin Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 bare meg som lert litt når jeg leser dette http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1338441.ece
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 hehehe.. Synd ferien ble ødelagt.. men er jo en klassiker da...
Ronja&Odin Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 hadde ikke ledd hvis han var i bilen da =) men ja en helt klar klassiker:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå