Gå til innhold

doppler fra body sound.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt doppler fra body sound men synes det er vanskelig og finne hjertelyden,er i uke 18 nå. Flere som har vært borti dette. Blir jo litt urolig.... Har ikke prøvd så mange gangene ennå...

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Noen ganger er det vanskelig å finne hjertelyden med en gang. Hvis baby gjemmer seg, får man ikke inn hjertelyd, er min erfaring. Bare let litt rundt et par ganger for dagen, så finner du sikkert etter hvert! Du bør forresten bruke noen slags gel - jeg får ikke inn lyd i det hele tatt uten :-)

Skrevet

Ja må bare fortsette og prøve da.Bruker gel. Har du samme doppler?

Takk for svar :0))

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg har en Angel Sounds, men jeg slet også litt med å finne lyd i begynnelsen. Jeg måtte bare lete, men jeg hadde også litt småpanikk når jeg ikke hadde begynt å kjenne liv enda, og jeg ikke fant hjertelyd. Men nå når jeg kjenner bevegelsene til barnet merker jeg at når den ligger med ryggen ut mot magen min, er det vanskeligere å få inn lyd. Noen ganger prøver den å "rømme" også, dvs at når jeg kommer med doppleren, svømmer den til en annen plass i livmoren, så jeg ikke får inn annen et svusjelyder og spark på motsatt side av magen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...