Gjest eelis+guttespire Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg er 21+4 og oppdaga nettopp at jeg lekker råmelk. Er ikke det litt tidlig?? Jeg trodde ikke melka kom så tidlig, jeg. Skal jeg bare la det være, eller?
Brugda Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Jeg fikk i uke 19-20 forrige gang, tror det er ganske vanlig. Men ikke klem ut mer enn det som kommer av seg selv, da stimulerer du bare produksjonen- og dete r jo i tidligste laget
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 joda helt normalt, det er bare brystene som gjor seg klare. Ta pa deg ammeinnleg sa du ikke blir vaat og sar. Ikke stimuler, og det gaar vekk om et par dager.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Takk for tilbakemeldinger :-) Jeg skal la vær å fikle med det, hehe...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 det går ikke nødvendigvis over i løpet av et par dager, som nevnt over her...jeg klemmer ikke, men har brukt ammeinnlegg fra uke 20 dette svangerskapet..24 i første.har skikkelig brystspreng, og så bare lekker det ut;-( er jo et tegn på at kroppen din fungerer hvertfall;-)
Mamma_til_isabella Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Nei,det går ikke over nødvendigvis...Jeg fikk råmelk i uke 20 og er nå i 33 og har måtte bruke ammeinnlegg fra uke 20.....!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Jeg fikk råmelk så tidlig i forrige svangerskap, og det var der helt til fødselen. Da hun hadde kommet ut rant det ut av brystene mine.. Måtte bruke ammeinnlegg hele tiden jeg fra uke 20, eller ble jeg bløt igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå