Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Undertøysavdelingen på HM er kun for de uten pupper, ha du ikke fått med deg det?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Nope..... har alltid har C cup og kjøpt Bher der. Men etter svangerskap er jeg nå en D. Fant ikke en jeeeevla BH. Alle utsolig eller finnes det ikke? =)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jo det finnes, jeg jobber på h&m. Er ikke alle typene som kommer med d-cup, og de blir fort solgt ut de få som kommer. Men "our perfect brah(?)" finnes i d-cup.
Nullstress;) Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 gå på lindex:) der mar de mange fine i d-cup:)
Musemor med tre søte små Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Cubus har de også mange med D-cup
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Hehe, vær glad du ikke har mine H-cup-pupper! Fant ikke en gang BH som passa i 2 spesialforetninger jeg var innom her om dagen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Nop, men de har bh er som passer 13 åringer........................dersom de ikke er så utviklet da.............
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har oppdaget det, med mine 75 F pupper at en 85c på innerste hakket sitter nesten like godt.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 D cup finnes ofte ikke i mindre enn 80cm omkrets...Om man da er 70 fra før,. og trenger d då finnes det ikke BH for oss...Man KAN ikke gå for en 80 rudnt, for det første så vil den bli for vid og for det andre vil 80D tilsvare i Cup 70F...evt 70EE avh av hvordan de merker cupene i merkene...d-e-f eller DD, E , EE. F osv) Tragisk, så da må man på litt dyrere butikker hvor man KAN då en BH for under 400 om man er heldig..Iallefall her jeg bor..Bruker 70 d g nærmest umulig og finne..Billig_produsenter av BH har ikke skjønt hvordan jentene måles rundt over og oppå puppene..Stor pupper = bred rundt ryggen og motsatt..Det er HELT feil ) Dessuten er 70D ikke sårlig store pupper, på ei på180 ihvertfall...Tilsvarer jo 80B Og siden jeger LITEN 70D; så tilsier det LITEN B.. Blir enda mer frustret når plastikiruger oppgir innlegg i "tilsvarende"C-cup..Og damene sier de vil ha pupper i D-cup.... osv osv..Det sier jo INGENTING om hvor stor innleggene er....D cup i forhold til 70 rundt eller D cup i forhold til omkrets på 100?? Det er HIMMELVID forskjell på de to puppestørrelsene.... Nei, Bh er er det verste jeg vet åkjøpe....( Hadde jeg fått i for 250 på HM eller Lindex, greit nok..Men når man bruekr 500 så VIL man de skal passe OG være god..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #11 Skrevet 13. juni 2009 ja, eller oss stakkarer som dessverre må slite med små pupper selv om vi er ferdig utviklet...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #12 Skrevet 13. juni 2009 Et tips til "billigkjeder",- BH-er i størrelse 65-75 i D-G hadde nok solgt ganske bra...Istedet for 80 rundt er det nemmelig 90% som skulle hatt 70.....Og heller økt cupen fra a til d...Men man har ikke noe valg..Det er unge jenter, som trenger BH, men ikke har råt til å betale i dyre dommer..... Det er en grunn til at man får solgt BH er til over 700 på "eksklusive" butikker..IKke BARE kvalitet man betaler for, mange MÅ kjøpe for å få rett størrelse.........Tror ikke de dyrere butikkene hadde tapt på en slik konkurranse heller..Mange hadde nok fortsatt kjøpt samme antall dyre BH er (de ER mer behagelig) men kunne kjøp flere rimelige i TILLEGG!!..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #13 Skrevet 13. juni 2009 Unnskyld, ikke meningen å fornærme dere med små pupper :-) Blir bare litt frustrert når de har x bher som passer 13 åringen, men ingen for oss med større enn A-B cup.. En gang i tiden hørte jeg HM skulle kutte alle x størrelsene, og "forenkle" størrelsene v bare å ha S- M og L, men hvorfor har de da XS i de fleste str???
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #14 Skrevet 13. juni 2009 80B er jo en vanlig størrelse, så det er bare å finne en som passer i cupen og så sy slik at det blir kortere rundt kroppen. Er jo det jeg må gjøre for å få BH-er til å passe på meg. Har 75H, noe som nesten ikke finnes, og da må jeg lete etter 90E eller 95D. Er jeg kjempeheldig så finner jeg en 85F. Finnes forresten ikke en eneste bikini der ute for meg!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #15 Skrevet 13. juni 2009 Neida, skjønner det. Er anonyme 9.32 (rett tid?). BHer som passer og sitter pent er jo ikke lett å finne uansett. Jeg sliter forøvrig med å finne klær som passer selv jeg. Ikke BHer, men bukser f.eks. Fordi alle butikker selger bukser med bein som er tilpasset lange mennesker. Alt må legges opp 10 cm. Frustrerende er det. Ikke er jeg spesielt bred heller. Bare klær som ikke passer.
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #16 Skrevet 13. juni 2009 Vil bare tipse om at Lindex har BH'er som heter "t-shirt" som finnes i helt ned/opp i kombinasjonen 70F. Lurer på om jeg ikke så i 65 også, men er mer usikker på den. De har i hvertfall 70, 75 osv oppover og de går opp til F-cup. Koster ca 170 kr. Verd en titt for flere av dere her inne kanskje?
Gumman :-) Skrevet 13. juni 2009 #17 Skrevet 13. juni 2009 Nå har jeg gått opp til 70DD etter at jeg ble gravid. Har funnet dette på både Lindex og Cubus til 150-200,- Bare et tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå