♥tre små hjerter♥ Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 hun er 5 uker,og faller fort til ro når jeg gynger henne i vippestolen, er en slik baby bjorn vippestol,har den på det nederste hakket,men alikevel,hun ligger jo ikke rett...hmmmm hva man skal lure på
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Et lite kvarter til og begynne med. Kjempegod stol som ikke gjør skade på ryggen, men litt av grunnen til at de ikke skal sitte/ligge lenge i stol er at de blir lett passiv da. Legg henne på magen på stellebordet når hun er naken og lufter stumpen så får hun trent ryggen samtidlig. Mye spennende å se på når de ligger der. Og legg henne under en babygym på gulvet så hun kan se på lekene. Etterhvert vil hun begynne å ta etter de. Også kan hun kose seg med å sitte i stolen i korte etapper av og til.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Tiden tok jeg aldri. Han satt der når jeg måtte gjøre noe. Enklere å la han sitte der og la han få være med på ting. Når jeg dusjet satt han der, når jeg spiste satt han der ++ Og ble han lei, så tok jeg han opp. Man kjenner sine og babyens begrensinger. Man lar jo ikke en unge sitte der i flere timer, men jeg gikk heller ikke "etter tiden" og tok han ut etter nøyaktig 15min. Sovnet han i stolen, tok jeg og løftet han opp til senga - men ikke før jeg var sikker på at han faktisk hadde sovnet godt igjen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå