Gå til innhold

Bare Emma eller Emma Eline


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille mor skal garantert hete Emma, men synes Eline er så vakkert, og kunne tenkt meg det som mellomnavn...hva synes dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Emma, eller aller helst, bare Eline. :o)

Skrevet

hehe..vi skal jo ha en til om noen år, får satse på ei jente til da, så kan hun hete Eline;)

Skrevet

personlig synes jeg eline er finere enn emma. men emma eline syntes jeg var fint også:)

Skrevet

Absolutt bare Eline! Synes Sofie og Eline står mye flottere sammen også.

 

Evt. hva med Emeline? Får du med begge;)

Skrevet

1. Bruk bare Eline

2. Vent til 3. jente kommer :)

3. Emma Eline - kjempe søtt

4. Emmeline er søtt og da

5. Finn et annet mellomnavn til Emma, siden det er så mange som heter det.

 

Lykke til!! :)

Skrevet

Emma sofie er bare kjempe nyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig... det skulle jenta mi hete... men hu var vist litt mer Ronja når hun kom ut:p

Skrevet

Bare Emma. (Og kall neste jente Eline...:P)

 

Men iallfall ikke Emmeline, kjipt jallanavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...