♥tre små hjerter♥ Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Lille mor skal garantert hete Emma, men synes Eline er så vakkert, og kunne tenkt meg det som mellomnavn...hva synes dere:)
♥tre små hjerter♥ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 hehe..vi skal jo ha en til om noen år, får satse på ei jente til da, så kan hun hete Eline;)
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 personlig synes jeg eline er finere enn emma. men emma eline syntes jeg var fint også
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Absolutt bare Eline! Synes Sofie og Eline står mye flottere sammen også. Evt. hva med Emeline? Får du med begge;)
StorkeMammaen Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 1. Bruk bare Eline 2. Vent til 3. jente kommer 3. Emma Eline - kjempe søtt 4. Emmeline er søtt og da 5. Finn et annet mellomnavn til Emma, siden det er så mange som heter det. Lykke til!!
Ronja&Odin Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Emma sofie er bare kjempe nyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig... det skulle jenta mi hete... men hu var vist litt mer Ronja når hun kom ut:p
prebs Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Bare Emma. (Og kall neste jente Eline...) Men iallfall ikke Emmeline, kjipt jallanavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå