Gå til innhold

diane - p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kjenner til denne p-pille typen? .. jeg tror det var det den het... den skal visst redusere hårvekst... ihvertfall overdreven hårvekst tror jeg.. som bart, hår rundt brystvortene, fra navlen og ned osv... Noen som har brukt den og vet om det fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den! Jeg brukte den mot kviser, og for det funket den kjempefint. Hårveksten merket jeg ikke noe forskjell på (men har heller ikke noe problem med), men jeg har lest på bruksanvisningen at den blir gitt for dette også. Kan du ikke ta en tur til legen å spørre han om det da? Du må jo ha resepten fra et eller annet sted, uansett...

Jeg sluttet fordi den inneholder ekstra mye kvinnelige hormoner, forresten, og gadd ikke utsette meg for den risikoen det eventuelt innebærer (og resultatet har vi her i dag: jeg er 18 uker på vei...) Jeg hadde ingen problemer med den, forresten! (men, som på mange andre p-pille merker: Jeg merker jeg gikk ned ca 4 kilo når jeg sluttet..)

Skrevet

Jeg brukte den i mange år og den fungerte veldig bra. Det tok tid før effekten kunne merkes, men jeg fikk mindre kviser og jeg merket at hårveksten ikke økte som før.

Diane kan ikke ta bort hårvekst, men det kommer ikke MER av den. Og med tiden så blir hårene lysere også. Merket det godt da jeg sluttet på den for å si det sånn... Hårene på armene ble mørkere, hårene i ansiktet tok av til de grader; de vokste seg lange! men ble ikke mørkere uten at jeg nappet de. Bikinilinjen vokste seg oppover magen og nedover lårene og ser nesten ut til å møte de hårene som kom bakpå lårene :-(

Det første halve året hadde jeg veldig mye hodepine og det kom nok av pillene. De er ganske sterke.

Skrevet

jeg gikk på diane pillen for kviser, fikk perfekt hud veldig fort, men merket ikke noe til mindre hårvekst da, viste ikke at den kunne hjelpe for det heller da.. sluttet etter 6 md da, hadde mensen 3 uker i md... så er sikkert noe jeg ikke tåler med dem..

Skrevet

Jeg har gått på dem i mange år, også mellom svangerskap. De hjelper mot hud problemer, og de hjelper ikke noe særlig mot hårvekst. Si at jeg har gått på dem i 10 år. Jeg hadde nesten ikke mensen og nesten ikke mens plager. Sånn gjerne 3 dager med maks behov for gul mini ob. Jeg savner det for nå har ejg spiral og jeg blør litervis i ukesvis. URK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...