Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Var på do nå nettopp, og jeg fjertet litt. Da jeg skulle tørke meg oppdaget jeg at det var noe orange på pairet, og i do lå det noe orange sekret. Har bare opplevd dette en gang før. :/ Noen andre som har opplevd det? Jeg er ikke gravid, men fikk et barn for over ett år siden.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 det kan komme ann på hva du har spist da. da jeg drakk mye blåbærsaft hadde jeg svart bæsj.
Lykke X 4 Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Tar du slankepiller som skal forhindre fett fra å tas opp i tarmen? Ally, Xenical el? De kan gi orange avføring.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Ved diare er d jo mulig å få slik avføring men xenical er typisk å gi slikt da..man skal spise mindre fett hvis man ta dem også..med mindre du ikke visste d..om du tar noe slikt da.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Ja, men jeg spiser egentlig lite kjøtt i det store og hele. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå