nasse nøffen Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 spesielt på badet..har en sterk følelse at noen iaktar meg når jeg står v vasken.. da står "dette" på en måte i gangen vår, å ser inn på badet. har ved flere anledninger sett skygger i kjelleren, som blir vekk når jeg slår på lyset,,, jeg er i utg punktet ikke opptatt av slikt, så ser ikke etter liksom, men nå gjør jeg det.. å det er en spesiell følelse, men, det er liksom fredlig, det skremmer meg ikke. føler nesten en ro, en følelse av å bli passet på... vi bor i ett dødsbo, jeg har funnet bilder på loftet, som har bekreftet at dette er hun som bodde her ( datteren er naboen ), å hun ser utrolig god ut.. hun var visst en veldig omsorgsfull mor.. kanskje hun passer på oss nå=)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Håper ikke hun som er redd for å være alene hjemme leser dette ;O) Jeg fikk frysninger!
nasse nøffen Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 nei jeg så ikke hennes innlegg før jeg skrev mitt... håper hun ikke leser=)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg har også hatt en slik "paranormal" opplevelse en gang i fjor, på hytta. På natta. (Det er en gammel hytte, et gammelt gårdstun med fjøs og alt.) Hatt det bare en gang, men det var virkelig ikke til å overse. Jeg lå oppe i overetasjen, og foreldrene mine lå nede. Jeg sov ikke, men dreiv med noe på dataen og var fullt våken og konsentrert om det jeg dreiv på med. Jeg hørte lyden av en dør som slo, og noen høye trampelyder. Ble overrasket, fordi jeg visste at huset var lytt, men jeg syntes likevel det var litt vel høyt for at det kunne være lyden av mamma eller pappa som gikk (eller kom fra) utedoen. Men jeg regnet jo med at det måtte være det, og tenkte ikke noe mer over det. Så gikk det kanskje ti min/kvarter, så hørte jeg akkurat de samme lydene igjen (om kanskje i motsatt rekkefølge, jeg husker ikke) og da tenkte jeg: Nei, dette er for rart, og gikk ned for å sjekke. Der sov jo selvfølgelig både mamma og pappa, men opphisset som jeg var måtte jeg jo vekke dem for å høre om de hadde vært ute på do. Forfjamset av å bli vekka sa de bare at det hadde de jo ikke.. så jeg krøyp opp i overetasjen igjen og slo på lyset i alle rom og kikket inn i dem. (for jeg var jo litt nervøs.) Men når jeg la meg igjen, var jeg også helt rolig som du sier. Ikke stresset i det hele tatt. (Det var sommernatt, og ganske lyst ute også..) Og jeg tenkte bare: Hva skulle han (jeg tror det er han), gjøre meg? Det er jo bare en av de gamle beboerne av dette huset, som "sitter i veggene", og det er jo egentlig en god følelse. Gir huset en sjel, kan du si.. Kan tilføye at også tanta mi, og hennes venninner også hørte dette da de var og feiret nyttår der en gang. Alle var nede, men alle hørte at noen gikk opp i andreetasjen... Dette var for noen år siden, og vi har aldri hørt noe før...
nasse nøffen Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2009 spennende.... ja det er en sånn behagelig trygg følelse,, merkelig egentlig, hehe,, men det som da evnt er der ønsker vel ikke vi skal føle ubehag, også utgir de sikkert noe tingeling støv eller no=) ikke vet jeg, men d er ikke ekkelt, selv om jeg godt merker d er noen her.. ( dt rare var at igår når jeg la meg, altså etter jeg hadde skrevet dette innlegget, merket jeg ikke no) hm=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå