Gjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har vært mye plaget med kvalme og svimmelhet i høst og vår, snakket med legen om det, men finner ikke noe galt(sjekka stoffskifte, blodsukker osv) Har denne uken vært veldig kvalm, mye hodepine hele dagen. Spesielt kveld. Så fikk jeg slik hodepine natten til i går, trodde hodet skulle sprenges. Stod opp for å ta paracet, men måtte bare hive meg på sofaen på stuen. der fikk jeg kramper,men var bevisst. hele kroppen ristet som jeg skulle være veldig nedkjølt, og vekslet mellom å være varm og kald.Tennene klapret. Så gav krampene seg så jeg kom meg til sengs igjen, og hodepinen slapp taket. Har siden vært ør og hodepinen er der innimellom, men ikke så sterk.Den bare irriterer litt. Hva hadde du gjort? Mannen min ville ringe den natten, men ikke jeg.Litt legeskrekk for en del uheldige episoder for noen år siden,der jeg svimte av masse, og ble stemplet som psykisk syk, men fikk diagnose på noe helt annet litt etter..Føler meg masete som går til lege med dette, selv om" symptomene" er litt skumle...
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ja, det hadde jeg. Særlig pga krampene. Litt skummelt...
Mille** Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Ja, ville selvfølgelig gått til legen for dette. Og ang å mase på legen, hadde ikke folk gått til legen så hadde legen vært arbeidsledig. Det er jobben hans/hennes, de får faktisk tom. betalt for det. ;o) Lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Ja, det hadde jeg absolutt gjort - syns det høres velsig skummelt ut, særlig med de krampene:o( Kom deg til legen!
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Høres helt teit ut å si at man gruer seg til å gå til lege for dette, men syns det er veldig ekkelt å gå dit. Føler meg litt hypokonder, men det er jo pga de tidligere erfaringene der jeg ikke ble trodd osv. Men føler meg ikke særlig i form, så kanskje jeg får stikke en tur i morgen om det ikke er bedring:( Eller mandag, det er jo helg nå ja...Men jeg ble veldig redd pga de krampene. Vannvittig å være våken og hender,føtter og tenner skalv. Hadde det ikke vært meg selv hadde jeg vel kjørt vedkommende til lege med en gang:) Noen som vet om migrene kan gi slike symptom??Med kramper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå