Gå til innhold

Hvor mange er vi igjen her nå, egentlig?


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Synes det er blitt så stille her... hehe Hvor mange er vi igjen som ikke har født enda? Jeg hadde termin 11 juni... Prøver så godt jeg kan å smøre meg med tålmodighet... Blir muliggens satt igang på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt her, ul termin 17 juni... er vel egentlig ingen overraskelse at jeg ikke har beveget meg over til DIB. Begynner så smått å bli litt utålmodig selv, spesielt når jeg leser alle fødsels-historiene som nå har begynt å florere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker opp handa!!

 

Kjenner at jeg også blir veldig fødeklar av alle fødselshistoriene som kommer her :) Er jo koselig da!! Men har eksamen på mandag, så vil jo ikke ha noe baby før det da.. Men mandag ettermiddag kan være en fin tid å starte fødselen på :)

Har termin 25 da.. Så må nok smøre meg med tålmodighet. Noen som vet hvor man får kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også her :)

 

har termin 24... er veldig klar for å treffe han NÅ, men vi holder på å pusse opp så på den annen side så hadde det passet veldig fint om han venter til ca termin...! veldig motstridende følelser gitt!! hehehe... skal ikke være lett...

 

tålmodighet ja... de var utsolgt der jeg sjekka i alle fall!! haha :D

 

hvordan går det med dere da, jenter? noen modningstegn? her murrer det litt av og til, også har jeg en del kynnere (men kynnere har jeg forsåvidt hatt mye av lenge). også har puppene begynt å lekke litt igjen (jeg hadde et par uker i 2. tri hvor råmelka meldte sin ankomst), kan det være et modningstegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda! UL-termin den 16. og menstermin 14. Burde ikke bli utålmodig enda, men har faktisk litt overtids-følelse allerede ;) Tror hodet mitt har innbilt seg at babyen skulle komme i uke 38, for da var han jo klar! Mye murring i rygg og mage den siste uka, men ellers ingen forandring. Eller jo, jeg har begynt å sove hele natta uten å stå opp. For første gang på 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her.. Hadde termin den 7.juni - er 41+1 i dag... Kjenner jeg er like skuffet hver morgen når jeg våkner og skjønner at det ikke har skjedd noe i løpet av natten...

 

Tror han i magen har tenkt å bli der til han kan spasere ut selv...

 

Med unntak av murring i ryggen - som jeg har hatt i mange uker - er det heller ingenting som tyder på at noe kommer til å skje med det første... Huff - positive tanker - kom til meg!!!!! :o)

 

Skal til Ullevål på overtidsvurdering på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også her, termin 25.juni og er bare så fødeklar........ ;-)

Har hatt og harsåmye vondter både her og der så jeg vet ikke hverken eller om det er noe modning på gang. Skal til jordmor på mandag, da skal hun få grafseog kjenne etter litt hvordan det ligger ann, hehe......

 

Har også registrert mindre aktivitet her siste tiden, i tillegg til at en del allerede har født, tror jeg mange holder til på 3.trimester debatten. Der her det forholdsvis høy aktivitet (leter desperat etter tegn på at noe kan være på gang, er jo bare såååå forskjellig fra person til person)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her - termin 10. juni og er nå tre dager over. Veldig utålmodig og lei. Har gått til modnibgsakupuntur i ukesvis og føler at det var litt bortkasta penger ja...

Har en del tak i ryggen med ujevne mellomrom i dag så det kan jo være håp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går her å venter jeg også.. Trodde kanskje at nurket ville komme litt tidligere (3 uker siden) pga at jeg var helt moden og hadde dager og netter med jevne maserier.. men fikk en liten nedtur forrige uke da alt var gått tilbake. Jeg var ikke moden lenger og hadde fått littt lengde på livmorhalsen igjen ( slikt skulle ikke vært lov!!!). prøver å forberede meg på overtid, men det er ikke lett.

Har forresten termin 25. juni jeg også.

 

Lykke til da jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også bare og venter nå, har termin 23.juni. Formen har bare blitt bedre etter jeg gikk ut i permisjon, og vesla i magen elsker å gå turer i marka. Har på følelsen at hun vil være der inne leenge.. Ingen vondter og ingen tegn på at noe er på gang. Gleder meg så vanvittig til å se henne!! Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her ennå, men har termin først om seks dager...skal ennå rekke litt før nurket blir født, så vi har lagt inn "bestilling" på onsdag-torsdag til uka vi....hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, har termin 22 juni.. Føler at han kommer om ikke så lenge. Slimproppen gikk i går, og har mye kynnere og mensen vondt.. Er veeldig utålmodig! Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er her. Ingen overraskelse i grunn. Ultermin 28. 06, og mens termin 05. Juli. Så får vi se... Men tror at ting modnes i hvertfall. Har i et par uker hatt masse kynnere med menssmerter om natten. Så håper de gjør nytten sin, og ikke bare tar fra meg nattesøvnen, som jeg i grunn ikke har så mye av uansett for tiden:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på listen, har termin 27 juni. Har en del kynnere og det modnes, er veeeldig klar til å møte prinsessa. Mannen min vil at jeg skal knipe igjen til 1 juli så han får to uker ekstra pappapermisjon. Er egentlig ikke så interessert i det.... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 9.juni og venter like herlig ennå. Broren min hadde et ønske om at gutten skulle bli født på hans bursdag som er i morgen så da stemmer vi for det

 

Er nok litt stille her inne nå, men det skjer masse på 3.trimester. Er for det meste der jeg holder meg.

 

Tålmodighet er noe en burde få kjøpt i dagligvare, men det er visst sjeldent å få tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm still here...... Og venter og venter. Men har ikke termin før 25 juni, så må vel smøre meg med litt tålmodighet enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 21 juni. Gleder meg villt til å treffe lille gull, men nyter også i lange drag stillheten, det å sove lenge etc. så lenge det varer:) Snart skal det bli andre boller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Jeg er også her....:) har termin den 21.06.09 på Buskerud sykehus...Vet ikke helt om jeg er klar...gruer meg en del.... Kroppen min jobber sitt, merker mer nå smerter nede, kynnere, litt ryggsmerter, ubehag når jeg sitter, nedpress. så det er vel sånn det skal være.

Lurer på om det skjer noe i denne uka, har gjort alt klart...:)

uansett...lykke til til alle dere....Vi klarer dette her vi:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fortsatt innom her, termin 19, men trodde babyen skulle komme i uke 37- 38.. så har ventet lenge. Tenker han kommer rundt termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ër fortsatt her.

Har termin den 28 juni,,, har en del kynnere, og mye nedpress..

Føles ut som om han er på vei ut av og til:=)

De kommer nok snart, junigjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også her. Har mens termin den 22.juni og UL termin den 29.juni. Mannen min håper også på et par ekstra uker permisjon :o)

Jeg er faktisk ganske rolig og regner med overtid som med førstemann. Formen blir bare bedre og bedre men er fortsatt mye trøtt og sover dårlig på natten.

 

Lykke til i innspurten jenter! Snart er den nye generasjonen her... hehe :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter jeg å....Har ul termin 25.juni og mens termin 18.juni...Håper arvingen kommer, omså i dag...Sliter veldig med masrier, og har vært en bomtur på sykehuset allerede...Gleder mæ til at magen blir borte og ungen er i arman mine istedet...Lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok her og venter jeg også. Med UL termin 27 juni og menstermin 26 så ikke noe stor forskjell der. Må si jeg er lei av å vente og kunne ønske den kom nå jeg. Men skal vel holde ut i noen dage til når jeg har holdt ut så lenge:)

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...