me84 Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Kunne du lagt babyen på hotellrommet for kvelden og vært i restauranten på hotellet med babycall?
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Nei, det hadde jeg ikke tatt sjansen på. Da er jeg for langt unna dersom jeg skulle hørt noe på babycallen (f.eks at noen gikk inn på rommet). Det er også for langt unna i tilfelle det skulle oppstå brann el.lign. Og etter Madeleine-saken har jeg nok blitt ekstra forsiktig med å gå fra ungene ...
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Aldri i verden! Tenkt hvis det blir brann for eksempel. Hadde aldri klart å nyte det måltidet. Man må heller velge barnevennlig ferie, velge ferieleilighet eller hytte slik at man er nær barnet når det sover. Mindre barn med godt sovehjerte kan evt. sove i vognen som står ved siden av bordet på en uterestaurant.
me84 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2009 Må si jeg føler det samme som du sier....det er folk vi skal være sammen med som foreslo det, men jeg føler meg ærlig talt ikke komfortabel med det ;/
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Absolutt ikke!!! Vi legger opp til barnevennlige ferier. Hvor barna enten er med sovende i vogn eller er våkne etter normal leggetid, og fungerer ingen av de alternativene spiser vi tidligere og koser oss på rommet/terassen etter leggetid.
Fire småtroll Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Nei det kunne jeg aldri gjort, og det er en av grunnene til at jeg foretrekker å leie leilighet eller hytte så lenge ungene er små...
mammatetogansketette:)) Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Overhodet ikke! Noen som foreslår noe slikt har forhåpentligvis ikke barn selv-- uforsvarlig. Hadde vært mitt livs værste middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå