Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Litt vanskelig å svare på sikkert, for en vet jo ikke hvordan en reagerer når en er oppe i situasjonen. Ei jeg kjenner er dødssyk, derfor lurer jeg på hva jeg skal si når jeg treffer henne. Om jeg skal sende henne en melding. Hva bør en si i slike situasjoner når en ikke kjenner dem kjempe godt? Er redd for å såre ved at jeg ikke viser omtanke, så hun kanskje føler seg oversett. Samtidig er jeg redd for å trenge meg på, kanskje hun ikke liker snakk om det..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 La henne si den første setningen. Begynn med en klem. Og vær ærlig nok til å si at du ikke vet hva du skal si, men at du er fryktelig lei deg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Meldingen kan simpelthen si: "Hei, jeg vil bae du skal vite at jeg tenker veldig mye på deg, og ønsker deg alt godt. Hvis du trenger å snakke med noen, er jeg alltid tilgjengelig"
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Enig med de over.....hun setter garantert stor pris på det. Hvordan syk er hun om jeg kan spørre?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Hun har kreft. Fant det ut sent, så det har spredt seg flere plasser. Er ikke vits i å starte behandlig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Så grusomt....trodde ikke sånn skjedde med nogenlunde unge folk ;(
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Hun er ung 5 barnsmor.. alltid vært aktiv!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Hvordan kreft er det, og hvordan fant hundet ut?
Tweak Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Huff, så fælt... :-( Hør på de andre her! Ta kontakt nå, med en gang. Vær helt ærlig, for tiden for å "late som" er forbi. Det gjelder nå å få sagt det en vil ha sagt og vist det en vil vise! Den kommer raskt nok den tiden da det kun er de aller nærmeste hun vil ha rundt seg. Jeg kom til å tenke på at om du kjenner henne godt og kanskje har en del bilder av henne, så kan du jo lage et album å gi det til henne. Barna hennes vil i allefall kunne sette pris på det i etterkant av hennes bortgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå