Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hvor lang tid tok det fra dere var hos legen til dere fikk time til gjennomføring av aborten?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Ja, noe sånt her også. Kjipt å gå og vente og vite at det vokste!! Kommer nok an på hvor langt på vei man er, jeg avr kort da jeg ringte legen, så da fikk jeg time litt frem i tid. Vil tro det er annerledes om man har hastverk..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Ring direkte til sykehuset å bestill time der. Jeg ringte først fastlege og fikk time to uker etter, men fikk tips om å ringe rett til sykehuset og det var ikke noe problem og bestille time direkte der. Da fikk jeg time uka etter i steden for å måtte vente 2 uker hos fastlege + den ventetiden det tar før sykehuset mottar papirer fra han.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg var innom lege, men jeg måtte ringe kvinneklinniken på Ullevål selv. Og de ga meg time ut fra hvor langt på vei jeg var. Måtte vente til jeg var bortimot 8 uker på vei før jeg fikk ta en medisinsk abort.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil på sterkeste anbefale kirurgisk abort. Du slipper å være våken, ha smerter og jeg blødde ikke noe særlig etter aborten heller. Selv hadde jeg ikke taklet medisinsk abort. Da har du mye smerter, ofte har man oppkast og du blør mye. Det er uansett ditt valg og hva du velger er opp til deg og ikke de på sykehuset. Jeg ville foresten ringt rett til sykehuset hvis jeg var deg. Lykke til med avgjørelsen din.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Anonym 21.34 her. Så at kanskje innlegget mitt kunne virke litt skremmende med tanke på den medisinske aborten. Og det var virkelig ikke meningen! Det jeg skrev om med.aborten har jeg ikke erfart selv bare hørt;)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 jeg var 9-10uker på vei, TRODDE jeg. så fikk time etter en uke. men var kun 8 uker da jeg kom på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Jeg ønsker selv kirurgisk, håper jeg kan få dette. Har ikke lyst til å gå gjennom en medisinsk abort, ønsker bare å sovne og våkne opp ikke-gravid. Jeg har time hos privat gynekolog på tirsdag, orker ikke kaste bort tid på fastlegen, han er fryktelig treig. Håper bare dette kan gå fort. HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Det er ikke noe problem å få hvis du står på ditt å nekter medisinsk, vil også anbefale deg å få satt inn hormonspiral i samme slengen hvis du tar kirugisk for da kan de gjøre det under inngrepet. Selve spiralen kostet ca 1100kr og å få satt den inn kostet rundt 200kr og da kan den sitte i 5 år Jeg fikk foresten kirg. aborten når jeg var 8 uker på vei, men det kan hende de vil at du skal vente til du er 9 uker.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Okei, da får vi se på tirsdag hvor langt jeg er på vei, også ta det derfra. Jeg ønsker ikke å sette inn spiral, trives med å med å bruke p-piller. Denne graviditeten er mest sannsynlig resultat av en glipp et par uker før jeg begynte på pillene, til tross for at jeg tok angrepille. Desverre funket den ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 Okey, tenkte at du ikke brukte noe prevansjon jeg;) Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå