pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 hmm .jeg har da klart å fått en del luftbobler inn i pennen min...klarte selfølgelig å miste den i gulvet med ett uhell.. har ca en dose igjen i den... noen tips om hvordan en kan få ut de boblene? he he.. har knipset på den ... men det skjer nada...
Alid@ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Hei! Vet ikke noen bedre råd enn å knipse i sprøyta, men det gjør ikke noe at det er litt luftbobbler der! Det vil uansett være litt igjen i sprøyta etter din siste dose er tatt så alt blir jo ikke sprøytet inn uansett og dersom alt hadde kommet så gjør det uansett ingenting for den settes jo ikke rett i blodårene!! Om det er det du er bekymret for at det er farlig!?!
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 heisann hihi tenker at alt er farlig med sprøyter jeg... men tenkte mer på om den dosen jeg ladet blei rett...men luftboblene utgjør vel ikke så mye.. selv om det er ganske mange bobler i den...men det går nok bare, bare litt skeptisk begynte bare på en ny penn jeg, så jeg får bare bruker den om jeg ikke har nok med den jeg har.
Alid@ Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Ja skjønner skepsisen;) Gjør ingenting med luftbobblene det er jeg sikker på, har sprøytet i maaaange runder med luftbobbler og er enda i livet... hihi. Neida, men det er ikke farlig så lenge en bare skal sprøyte det i vevet! Det er når man skal ta det rett i blodårene at det kan være farlig! Du har helt sikkert fått i deg rette dosen, bare den stod på rett dose anvisning;) Så ikke tenk på det! Jeg tar blofortynnende i tilegg som heter klexane og der er det mye luft i og der skal alt sprøytes inn og lufta skal ikke presses ut før man setter den som man evt bruker å gjøre ved andre sprøyter dette for at man skal få i seg alt! Det synes jeg enda er litt ekkelt, å se at man sprøyter inn ganske mye luft... huff, huff men det har nu gått bra;)
Alid@ Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Vil bare også si at jeg mistet min i golvet, og den tok i ngen skade av det, får i meg rette dosen alikavel! Så du kan trygt bruke den så lenge du ikke har knust den! Om væsken er klar å fin er ingenting i veien med den! Så når du er ferdig med den du har begynt nå på er det bare å bruke den gamle som er mista i golvet;)
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2009 he he dette var betryggende å høre Alid@ Da overlever nok sikkert jeg også .. hihi bra det er noen med erfaring på disse tingen en kan spørre her inne. ja får bruke den andre pennen etter på , har vel 5 doser igjen på den jeg har nå, satser på jeg ikke trenger så mye mer
Alid@ Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Ja håper du slipper å gå så lenge på sprøytene:) Jeg setter EL sprøyta i kveld så nå er det ikke lenge til uttak og hurra for det:) Ønsker deg mase lykke til videre!!
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2009 Heldig du som snart er ferdig, skal bli godt å bli ferdig med medisinene. Er så trøtt som ei sviske om dagen...hihi er bare 4 dager til ul nå.. er spent om det er noe der... kjenner veldig lite... bare mange andre bivirkninger.... lykke til du og
Alid@ Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Ja det er godt at jeg snart er ferdig, men selv om uttaket er på onsdagen så har vi mange dager her nede foran oss, blir mest sannsynlig ikke evt innsett før mandagen:) Men er glad vi har kommet oss så langt:) Ul snart på deg, det blir spennende å se hvor mange og store eggposer dem finner;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå