Stolt tvillingmor Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 ... Da flytter jeg inn her på 2. trimester, og det etter å ha vært på ultralyd i dag - ette 12 fullgåtte uker. Er fortsatt preget av den noe overraskende beskjeden om at vi venter TVILLINGER!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Oj, oj!! Gratulerer!! Og velkommen hit. Håper du får et flott svangerskap videre med tvillingene!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hei du, og velkommen hit Og gratulerer med tvillinger - så spennende! Lykke til videre..
awenka84 Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 gratulerer:) og lykke til. morro med tvillinger;)
Stolt tvillingmor Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2009 Takk for lykkeønskningene - har nok på følelsen av at de kan komme godt med, he he :-)
edition Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Så gøy, ekstra en å glede seg til å bli kjent med:) Lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå