Gå til innhold

Her kommer alle vi!


Anbefalte innlegg

Skrevet

... Da flytter jeg inn her på 2. trimester, og det etter å ha vært på ultralyd i dag - ette 12 fullgåtte uker.

Er fortsatt preget av den noe overraskende beskjeden om at vi venter TVILLINGER!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, oj!! Gratulerer!!:) Og velkommen hit. Håper du får et flott svangerskap videre med tvillingene!:)

Skrevet

Hei du, og velkommen hit :) Og gratulerer med tvillinger - så spennende! Lykke til videre..

Skrevet

gratulerer:) og lykke til. morro med tvillinger;)

Skrevet

Takk for lykkeønskningene - har nok på følelsen av at de kan komme godt med, he he :-)

Skrevet

Gratulerer! :D

Så gøy, ekstra en å glede seg til å bli kjent med:) Lykke til:D

Skrevet

Velkommen velkommen! å gratulerer med 2 :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...