Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har brukt ca.600,- på klær i hver str. til mitt ufødte barn. Har kjøpt det jeg mener at jeg trenger i str.56, 62, 68 og 74. Ble ca 2400,- tilsammen, synes dere det er mye?
loffmusa Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ja, det var mye penger å bruke til det,men det valgte du og ferdig med det Brukte 500 kr tilsammen i str 50 - 68 da jeg gikk gravid. Det holdt i massevis.. Hørt om salg...? Små babyer trenger ikke så mye.
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Nei, det synes jeg var lite. Har brukt mye mer enn 600 kr på klær i bare en størrelse jeg ;-) Dvs, har ikke kjøpt så mye selv egentlig, men har en mamma som har shoppet en del til meg når vi har gått sammen, hun har klødd lenge i fingrene etter å kjøpe litt jentetøy også tror jeg, hehe... Klær koster jo fort litt tross alt, og selv om man gjerne kommer over noen "3 bodyer for 100 kr" tilbud, så synes jeg ikke man kommer så veldig langt med 600 kr med mindre en finner veldig mye på tilbud. F.eks mener jeg en baby bør ha minst 4-5 bukser/sparkebukser i rett størrelse og bare det koster jo fort en 500 kr. Så skal en ha en kjøredress, luer, sokker, bodyer osv også.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Ja det synes jeg var mye. Men har du råd til det (noe du tydeligvis hadde:) er det jo ikke noe problem. Folk prioriterer forskjellig, men jeg brukte nok en del mindre på klær ja. Kjøpte ikke noe i 74 før han nærmet seg den alderen, og hadde da fått mye i gave, så det ble lite handling i 74 - og 68 også forsåvidt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå