♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 SSignerer ♡ BabyBenz ♡ Og jenta mi.....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 http://www.novababy.com/NO/index.asp
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 veldig fornøyd med philips sin.. hører til og med nå minstemann småsnorker..
mammatetogansketette:)) Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Vi har avent sin, og stiller vi det inn på det mest følsomme hører vi vekkerklokka tikke.... Fornøyd med den, eneste ulempen er at barne-enheten ikke kan lades opp men trenger batterier (eller el.strøm) Foreldreenheten kan derimot lades... Utrolig dumt om man skal bruke den mye uten el-strøm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå