Gå til innhold

Jeg klikker!! DEL 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang. enten ikke trøtte/ovetrøtte unger og stor seng man kan gå ut av seng...

Jeg skrev et innlegg i forigårs om min 2-åring som brukte to timer på å roe seg og som ble fulgt tilbake i senga sikkert 100 ganger.

Har nå prøvd ut å kutte dagsøvnen fra 1 time til 1/2, men her sitter jeg med en irriterende våken tass som jeg til slutt hentet reisesenga til pga min manglende tålmodighet. Han ble lagt rett før sju og har i hele ettermiddag vist tegn på at han har vært litt ekstra sliten pga mindre dagsoving.

Jeg skjønner ingenting jeg. Er han overtrøtt så må vi jo legge han kl. 18! Hvis man skal høre på Karin Naphaug ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det bare er en periode de er inne i.. sliter selv om dagen (men mistenker det er bf sin feil..)

(Etter en uke der vil ikke poden sove..) vekker broren. kryper ut av sengen etc.. og det er så frustrerende.. han pleier jo å legge seg fint om kvelden...

Skrevet

og her har vi sluttet helt med dagsoving da han ikke sov, men bare tulla

Skrevet

Tror du forventer at nye rutiner skal sitte litt vel fort. Gi det minst en uke. Av og til tar det lenger tid og. Gjør som du har pleid, men hold på det at han skal sove i den nye senga.

Skrevet

Ja, det kan nok hende at jeg er litt vel utålmodig når det kommer til disse nye rutinene. Skulle vært mulig å kjøpe seg tålmodighet;)

Nå han han sovnet etter å ha ropt og skreket "MAMMAAAAAAA" en god liten stund. I reisesenga, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...