Ksenia & Anjem Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Pga for stort hode? Den gangen der hvor væsken passerer i hodet er for trang og derfor utvider hodet seg..At de har laget et større hull der på en måte? Beklager jeg forklarer dårlig...Trenger å høre noen solskinnshistorier:(
Ksenia & Anjem Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 det er ikke konstantert det enda, men er det de mistenker ja. vedlig i grenseland..men de ville operere nå og ikke vente. men er så rart han har ingen tegn på det.
Ksenia & Anjem Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 Han er kvikk og glad, sover godt om natten, ingen slike solnedgans blikk eller hva det heter..
rampete robin Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Vi har vært til flere ultralyder med vår minste. Grunnet stort hode. De har nå friskmeldt ham og sier at han bare har stort hode. Hadde ingen tegn annet enn stort hode, men de fulgte ham bra opp likevel. Håper det ordner seg for dere :-)
1881 Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Vil tro de legger et slags dren i hodet slik at veske kan sirkulere, noe samme som når de legger dren i ører på barn som har veske i mellomøret. De har sikkert god kompetanse på slike ting på Rikshospitalet vil jeg tro. Selv om han ikke har et spesielt blikk , er det jo ikke sikkert han ville fått det før ting ble ytterligere forverret så vær glad de gjør det før det evnt får konsekvenser for gutten din! Ønsker dere lykke til!
Ksenia & Anjem Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 De skal ikke legge inn dren. Iallefall ikke enda. De ville prøve denne operasjonen først. Banke et større hull i denne passasjen. Kjenner jeg gruer meg noe forferdelig selvom de sa det bare ville ta 15 minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå