Gå til innhold

Shit, tror dere jeg får byttet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte et slags staffeli til minstegutten vår til bursdagen hans i dag. Han fikk åpne gaven når han kom hjem fra barnehagen og det var stor stas. Staffeliet var litt dyrt (500 kr) og skulle liksom være i skikkelig kvalitet, med tavle på en side og rull med ark på andre siden. Han er glad i å tegne så passe gave til ham :-)

Men, ca 40 minutter etter vi endelig hadde fått skrudd det sammen og de hadde tegnet masse på det på både en og andre siden, så knakk hele greien øverst der tavledelen og tegnearkdelen var satt sammen med noen hengsler. Disse hengslene var det eneste vi ikke skrudde på selv fordi de alt var der, og jeg reagerte på at de så litt pinglete ut, men tenkte så ikke mer på det. Pinglete var de i hvertfal, de ble bare flerret av rett og slett! Snakk om elendig kvalitet da!

Problemet er bare at jeg finner ikke kviteringen og det er en del uker siden vi kjøpte det. Vi har ganske lang vei til sånne type butikker, og da går ukene fort mellom hver gang vi kan kjøre innom. Tror dere de (Toys'r'rus) vil gå med på å ta det i retur og gi oss et nytt et selv om jeg evt ikke finner kviteringen? Pleier å være flink til å ta vare på kvitteringer, men denne finner jeg ikke :-( Kjipe greier altså, ikke minst for lillegutt som ble veldig lei seg når det knakk sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke dra en spansk en og si at dere fikk den i gave? Da har dere jo ikke kvitteringen, og hvis de har tilsvarende inne burde dere få byttet den...

Skrevet

Er vel bare å si at det var en gave. De pleier jo ikke spørre etter kvittering når dere har fått den av andre

Skrevet

Det tenkte jeg ikke på, men det var lurt. For det var jo en gave, så er jo bare til å unnlate å nevne at det var vi selv som kjøpte den ;-)

Da får vi prøve ut i uken når vi skal forbi butikken likevel. Får vurdere å skru av de henglsene på den andre evt da og bytte de med noen kraftigere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...