WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 vet ikke? jeg hadde det i vinter, ingen rundt meg fikk det.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Årsaken til bihulebetennelse er oftes infeksjon i øvre luftveier, altså helt vanlige forkjølelser oftest forårsaket av virus. Hos enkelte tetter bihulene seg lett i slike tilfeller og forårsaker smerter, trykkfølelse og tetthet i bihuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå