Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Kunne DU latt babyen sove på et hotellrom for å selv satt nede i resturanten på kvelden?Med babycall... (en jeg kjenner har gjort det, jeg synes det er skummelt)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 hmm.. er litt skummelt da.. men jeg tror kanskje kunne klart det.. men det finnes jo sånn babycall med tv på så du hele tiden kan se babyen da.. Tenker du på madeleine saken? at noe lignende kunne ha skjedd?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Vi gjør det hjemme når vi er hos naboer på middag eller festligheter, så er godt mulig vi hadde klart det på et hotell også. Vi sjekker alltid at det er nye batterier og at den virker.
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Det hadde jeg aldri gjort, hverken hjemme eller på hotell.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Nå er det mest brann jeg er redd for, og hvis det f.eks skulle begynne å brenne mellom meg og ungen. Hadde ALDRI tilgitt meg selv...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Spørs hvor, men har vært på et norsk hotell jeg faktisk kunne gjort det, siden baren lå i det som var en slags amfi, med hotellromma rundt, så man så faktisk døra til hotellrommet der man satt å koste seg med en drink. Husker ikke hva det het, men det var på Bjorli i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå