Gå til innhold

Lymfekreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt/har lymfekreft?

Fikk vite i dag at jeg mest sannsynlig har det... Skal på sykehuset på mandag for å ta mer prøver.

Lurer bare på masse, men vet ikke helt hva...

Noen som kan fortelle om sine erfaringer om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet desverre minimalt..

Men da tante fikk lymfekreft (trodde de) ble vi anbefalt å oppsøke kreftforeningen eller hjemmesidene dies..

Skrevet

hei du;)

jeg var sammen med en gutt som hadde det engang...

tror han hadde det greit,virket i alle fall sånn...

men nå er det jo flere typer lymfekreft.. vet du hvordan type de tror du har da?

stå på ,dette går nok bra;)

Skrevet

Huff, det var litt av en beskjed å få og jeg skjønner at du har mange spørsmål. Jeg har hatt kontakt med mange som har hatt denne sykdommen og en venn av meg ble syk for 15 år siden. Han er blitt helt frisk :-)

Det finnes jo flere typer av denne sykdommen, så det viktigste først blir jo at de finner ut hva slags type det er. Mange blir friske etter behandling, men så er det jo de som får tilbakefall.

Håper du har noen du kan snakke med.

Du kan jo google opp Kreftforeningen, de har et tlf.nr. du kan ringe, det er mulig det sitter noen der du kan prate med, jeg så også det var mulighet for nettprat der. På dette nettstedet er det også en oversikt over ulike typer kreftformer.

Ønsker deg god bedring.

Skrevet

Huffameg, ikke moro! Men godt legene er flinke i dag.

Har dessverre ingenting å fortelle deg, men kan jeg spørre hva slags symptomer du har hatt? Bare nysgjerrig jeg altså...

God bedring!

Skrevet

Står endel på lymfekreftforeningen sine sider.

Hvordan symptomer har du?

Håper du får gode nyheter til uka da, og at det ikke er lymfekreft.

Skrevet

Jeg har en storebror som fikk diagnose lymfekreft i februar.

I hans tilfelle ble det besluttet å ta cellegift-kurer, han er vel snart halvveis nå.Prognosen hans er veldig, veldig bra - selv om ingen kan gi noen garantier.

Man vet myyye om denne type kreft i dag, og overlevelsesprosenten er svært høy.

Ellers har jeg ikke så mye å komme med. Håper du får lest litt på nettet, og at du får roet deg litt med den informasjonen du finner der.

Skrevet

Uff, må være vanskelig å få en sånn beskjed. Ville bare sende deg noen gode tanker, og håper at du får gode svar på mandag!!

Skrevet

Hei.

Skjønner veldig godt at det er mange spørsmål som surrer rundt i hodet nå, da man får en sånn beskjed. Skrive ned det du lurer på på et ark, og ta det med til legen på mandag. Ingen spørsmål er dumme i en slik situasjon!

Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at legen kommer med gode nyheter til deg på mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...