LINDA*** Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Selv ble jeg gravid på badet(!). Og på tradisjonelt vis i senga første gangen.... Littttttt bakfull;) Men ved godt mot, hehe....
Gjest eelis+guttespire Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Jeg var rimelig påseilt, og husker heller lite fra den aktuelle kvelden. Om det var på badet, i senga eller i sofaen på stua er uvisst, hehehe...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 På min mormors gamle rom hjemme hos mamma og pappa på høstferie
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jeg ble gravid i en gynekologstol på haugesund sjukehus:-) Ikke på den ordninære måten da, da hadde det jo vært rimelig kinky....
juli-prins:-) Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Hjemme hos svigers på gutterommet til mannen min. Mens svigermor støvsugde i underetasjen prøvde vi å være så stille som mulig mens vi holdt på på gulvet (sengen knirket for mye..). Vi MÅTTE jo bare gjøre det fordi eggløsningstesten ga utslag akkurat den dagen! ;-)
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Denne gangen var det så kjedelig som hjemme i min egen seng... Men forrige gang var det enten i et telt eller i en gjesteseng hos en venninne, har ikke helt funnet ut hvor det klaffet. Vet bare at det var ferietid
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 hjemme i den deilige senga til min kjære.. hihi.. var helt perfekt..
galemathias og snusmumrik Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 jeg ble også gravid i Roma! med hele familien til samboer på samme hotellet... mor, far, bror med kone og tre barn, søster med mann og fire barn.. :-).. Nå har vi et barn også:-)
Bøtteknott Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 Vi sov over hos foreldrene mine etter julebordet på jobben min/vår. (familiebedrift..) Så gjesterommet til mor og far.. Ikke så veldig spennende, men litt morsomt at det blir julebordsbaby :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. juni 2009 #11 Skrevet 13. juni 2009 På sofaen i kraftig rødvinsrus :-)
Rødhette <309+<312 Skrevet 13. juni 2009 #12 Skrevet 13. juni 2009 på hyttetur i sverige i høstferien
FlightlessBird Skrevet 13. juni 2009 #13 Skrevet 13. juni 2009 første barn ble unnfanget hos svigerfar mens vi satt barnevakt for den nye kona`s barn en helg (på natta inne på rommet da), andremann i senga vår og tredje i juleferien på hytta til svigerfar... =)
skorpionfruen Skrevet 13. juni 2009 #14 Skrevet 13. juni 2009 Vel det var en kjapp mårrakos før mannen skulle på jobb. Jeg hadde slurvet med pillen så vi hadde ikke hatt sex den mnd i vente på mensen, men såååå tok lysten oss og vi lot det stå til. Var passe sjokka når den gikk rett hjem selv om jeg viste at sjangsen var til stede. Det var hjemme i senga vår det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå