moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg pleier å få vondt i hodet hvis jeg drikker eller spiser for lite. Idag har jeg drukket flere liter, går på do oftere nå enn på fest =/ Og jeg har spist normalt, bare litt mindre mengder pga all vesken. Jeg har vært litt ute, ikke i sterk sol. Har ikke sovet såå lite heller! Lurer på hva som gjør at jeg har så vondt i hodet =(
Jojo x3 Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror ikke man helt vet hva som gir hodeverk, men spasmer i blodkar i hjernen kan være en årsak. De som lider av migrene vet ofte hva som utløser anfallene. De kan derfor prøve å unngå å framprovosere anfall ved å la være å spise visse typer mat eller unngå visse aktiviteter. Jeg vet selv at hvis jeg har drukket og spist lite i løpet av en dag kan jeg få vondt i hode eller hvis jeg har fått lite søvn over en lang periode
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hvordan går det med deg nå? Fortsatt vondt? God bedring:)
Lene~mor til tre Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jeg får vondt i hodet hvis jeg spiser for lite, er for mye uti sola, sover for lite, er på steder med dårlig luft, stress og får vondt i hodet når jeg er sliten
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har hatt vondt hele helga. Var hos min søster fra lørdag - søndag og fikk igår kveld en ibux 600mg. Det hjalp ingenting og fikk så en paralgin(?) og la meg. Våknet med like vondt, men har sovet godt. Har hatt vondt hele dagen, spiste en god middag og har hvilt litt. Føler meg en del bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå