moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg er kjempedårlig til å drikke vann til daglig. Tenker ofte at jeg burde drikke mer, men er så glad i pepsi max =) Idag har jeg drukket 7 dl tynn saft, ca 2 liter vann, 1 kopp med cola og 2 kopper med pepsi max. Håper jeg klarer å drikke mer vann fremover. Brus er jo ganske dyrt også!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ja brus er veldig dyrt!! Skal også kutte ned på brus drikking, og øke vannmengde. Drikker nok for lite vann ja, er veldig god i perioder:)
Lene~mor til tre Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Før drakk jeg kun burs og litt saft o.l. Nå drikker jeg kun vann, og melk da til frokost og kvelds. Imponert over meg selv, har nå klart meg uten brus siden 13 april 09 .
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Helt uten brus i 2 mnd?? Det ER IMPONERENDE!!!!! Godt jobbet!!
Jojo x3 Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg liker ikke brus, drikker mest vann og litt juice. Men jeg burde drukket mer. Drikker sikkert ikke mer enn 1 liter, er det ikke 2 vi burde drikke?
Lene~mor til tre Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Ja skjønner egentlig ikke åssen jeg har klart det, som sagt før gikk det kun på brus og nå har jeg ikke drukket et eneste glass på 2 mnd hehe. Har hittil gått ned 4 kg også hehe, så stå på jenter
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 4 kg på 2 mnd "bare" pga og kutte ut brus.. Det er ikke verst da. Det skal bli min inspirasjon!! Drakk du lett brus eller med sukker? Skal starte fra idag!!! Har ikke mere pepsi max hjemme nå..
Lene~mor til tre Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Ja og for alt jeg vet kan jeg ha gått ned mere, jeg har nemlig ikke vekt i huset og får bare veid meg når jeg er hos noen med vekt hehe. Er 1 1/2 uke siden jeg veide meg sist, må se å få kjøpt meg en vekt hehe. Har kutta ut godteri også på ukedagene, nå koser jeg meg bare med litt godt på lørdag. Før kunne jeg gå å spise litt godt hver dag, serlig på kveldene hehe. Jeg drakk for det meste vanlig fanta og cola.
blond Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 Jeg er ikke veldig flink, det glir ut, glemmer meg bort.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juni 2009 #11 Skrevet 13. juni 2009 Første dag idag uten brus, og til og med på en lørdag!! Jeg har klart og holdt meg til nå. Og har ikke handlet inn brus verken til meg eller barna. Det er litt igjen i ei flaske fra igår, ellers får vi drikke vann. Barna kommer til å få litt brus på lørdager, men nå har vi vært ei uke i Danmark, og da har det blitt mye brus, så gjør ingenting om det ikke blir så mye idag. jeg må si selv at jeg er spent selv på om jeg klarer dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå