Gå til innhold

Til dere som hadde blødninger "hele" svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Lurer på hvordan disse blødningene utarter seg...

Jeg begynte å blø i uke 12. Da blødde det ganske kraftig i litt over en uke. Etter dette har det roet seg til brun utflod daglig. Det vises best ved tørk og ellers må jeg bruke truseinnlegg. Det ser ikke ut til at det har tenkt å bli mindre.

Jeg har også fått beskjed om å hholde megh i ro, og det prøver jeg å gjøre såå godt som mulig.

Hvordan var det for dere som var plaget me dette hele svangerskapet? Er redd jeg blir det... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blødninger gjennom hele forrige svangerskap. Jeg var innlagt på sykehuset et par ganger pga blødningene og var på mange ekstra ul'er uten at de klarte å finne noen grunn til hvorfor det blødde. Jeg fikk også beskjed om å holde meg i ro og unngå alt av tunge løft og store anstrengelser, og var sykemeldt 100% fra uke 25-26 og fram til termin. Jeg fødte ei frisk og fin jente dagen før ul termin.

Dette svangerskapet startet også med at jeg hadde ei blødning i ca 1 uke da jeg var 5-6 uker på vei og jeg har hatt noen små-blødninger også siden, men ikke på langt nær sånn som sist heldigvis.

Skrevet

Takk for svar ;)

Hvor mye blødde du? Beklager ønskede detaljer :) Men lurer på om slik som jeg har det er "normalt" for oss som plages med dette...

Skrevet

Var vel stort sett sånn som du beskriver det, at det vistes mest ved tørk og at jeg brukte truseinnlegg. Noen ganger kom det som friskt blod, men det kom aldri store mengder på en gang.

Jeg fikk ikke lov å ha sex eller bade i badekar/badebasseng så lenge det kom blod/brunlig utflod.

Skrevet

Nei vi har også fått forbud mot sånnt :/ :)

Var det noen ganger opphold noen dager i utfloden eller var det daglig?

Jeg er allerede satt på svangerskapspenger, men jeg jobber som avløser i fjøs og det er ganske så tongt arbeide...

Skrevet

Det var heldigvis opphold innimellom, og mot slutten av svangerskapet ble det lengre mellom hver gang..

Skrevet

Nå har jeg att blødninger i en mnd, varte de så lenge uten opphold hos deg?

Skrevet

Sist gang begynte jeg å blø i uke 14. Var da 13+ 2. Fossblødde! Først kom det masse brunt, så fersk etterpå Var helt sikker på at jeg hadde misstet ungen.. Var til legen, men han fant ikke grunn til blødningene, men fosteret hadde det helt fint.

Det fortsatte å blø ganske kraftig ( ca som en mens) i en ukes tid, så kom det bare litt ( nok å bruke et lite truseinnlegg) hver dag resten av svangerskapet.

Skrevet

Hmm, d er akkurat slik jeg har hatt d... Fikk du en grunn for blødningene? Måtte du holde deg i ro i svangerskapet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...